2013. december 19., csütörtök

Essence happy holidays hópehely fedőlakk teszt

Sziasztok!

Régen hoztam már tesztet nektek, viszont szerintem most egy olyannal jövök, ami sokatokat érdekelhet.

Igen az Essence hipercuki (legalább is nekem) új, téli fedőlakkjáról fogom most leírni a véleményemet. Láthattatok már vele két manit is, az egyik EZ a másik pedig EZ.

Ugye eredetileg az aljára van leülve a csillám és a pihe, felrázás után ilyen "hóvihart" láthatunk az üvegben. Fehér flitterek és mikrocsillámok vannak egy nagyon híg lakkban, viszont elnézve ezt a kavalkádot, az ember azt hinné, hogy majd a körmünkön is egy harmadfokú hóriasztás lesz látható.

Nos, sajnos nem... elkeseredve néztem a művemet az első réteg után és pislogva kerestem a hópihéket, de elvétve találtam egyet-egyet és ha az egyik körömre kettő került már nagy szó volt. A tegnap bemutatott körmöt is úgy sikerült elérni, hogy két rétegben vittem fel a fedőt és még pálcikával halásztam ki a hópelyheket egyesével.

Összességében szép a végeredmény és tényleg hószállingózás a hatása, de elég sok macerát igényel. Kicsit csalódás volt a lakk, többet vártam tőle.

Ti megvettétek ezt a lakkot vagy szemeztetek vele?

4 megjegyzés:

  1. Sajnos akiknél olvastam senki nem írt erről a lakkról jó véleményt. A manit ügyesen megoldottad: )

    VálaszTörlés
  2. A mani tényleg szép, de sajnos a lakkba kerülhetett volna sokkal több pelyhecske.

    VálaszTörlés
  3. Szemeztem vele a pultnál, de nagyon nem tetszett, hogy alig lehet felrázni benne a pelyheket, mind leragadt az aljára és már annyira ráztam, hogy féltem, kitörik az üveg :D Ezek szerint élesben sem teljesít jobban, örülök, hogy nem vettem meg. A másik essence fedőlakk (cool breeze) tökéletesen megfelel hópelyhes manihoz nekem.

    VálaszTörlés
  4. Elég kis vérszegény ez a lakk. :/

    VálaszTörlés