2013. december 31., kedd

Gél lakk készletről bővebben

Sziasztok!

Eljött az év utolsó bejegyzése! : ) Hihetetlen milyen gyorsan elment ez az év!
A végére hagytam a bővebb leírást a nemrég kapott gél lakk szettemről, kértétek is, úgyhogy még mindenképpen beszerettem volna nyomni 2013-ra : )) Előre szólok, hogy soha nem részesültem semmilyen képzésben a körömépítés terén, így csak a saját magam által megfigyelt dolgokból építkezem. Sokat olvastam utána, rengeteg videót megnéztem, így ezekből dolgozok én is. Ha egy szakmabeli a haját tépi az általam leírtak miatt, akkor elnézést : D és tudom, hogy a 98%-uk azon a véleményen van, hogy nem véletlenül vannak erre is szakemberek, persze nekik is igazuk van, de talán egy gél lakk készlettel még egy gyakorlottabb lakkozó is elboldogul.

Itt van össznépibe a készlet...na jó a reszelőt és a buffert lehagytam a képről, de lentebb láthatjátok majd azt is.

Itt a gép közelebbről. Ez egy 9wattos fehér, belül körbe türkös UV lámpa, amire 1 év garanciát vállalnak. Nincs rajta időzítő csak a kapcsoló de ez szerintem egyáltalán nem probléma. Talán még jobb is ez a megoldás, mint amikor az idő lejártával ki is kapcsol egyben a gép. A mellékelt papíron ugyanis leírták, hogy a köröm készítése közben jobb nem kapcsolgatni a lámpát mert így hosszabb az élettartama.

Járt a csomaghoz egy fehér buffer illetve egy 100/180 egyenes reszelő is. A reszelőért oda vagyok! Miután eltávolítottuk a körömre nőtt bőrt és helyretettük a mancsunkat ezekkel kell felbolyhozni a körmöt, de csak óvatosan nem kell többrétegnyi körömlemezt lereszelni, csak épphogy a felületét.


A bolyhozás után át kell kenni a kapott nail prep-el, ami egy zsír elvonó, köröm előkészítő folyadék. Ez rögtön elillan, utána jöhet is az alap lakk.
A készlethez tartozik a zselélakk francia szett. Ebbe benne van a 2in1 alap és fedőlakk, ami hihetetlen szép fényes! A 02-es fehér és a 32-es francia alap szín. Mindegyik, rétegenként 2-3 percnyi lámpázást igényel. Én mindegyiket 3-3 percig szoktam a lámpa alatt hagyni, kivéve a legfelső fedőréteget mert azt 4 percig is bent hagyom, biztos ami biztos!

Itt láthatjátok a színeket, az első az nyilván egy átlátszó, a 02 a szép, erős fehér és a 32 pedig a francia alap.

Végül az egész művet a szintén 2in1 zseléfixáló folyadékkal, vagyis a cleanser-rel fixáljuk a körmöket. Ez letörli a felső ragacsos réteget, és utána már öltözhetünk, mosogathatunk, szöget verhetünk bármit csinálhatunk a körmünk nem fogja megsínyleni. Amúgy ez azért 2in1 mert ezzel az ecseteket is tudjuk tisztítani.

Magát a szettet INNEN tudjátok megrendelni, már csak pár darab van belőle. : )

Remélem tetszett nektek és hasznos volt számotokra ez a bemutatás. Ha szeretnétek egy step by step-et is akkor írjátok meg, szívesen megcsinálom, ha van rá igény.

Legyen szép estétek! Élvezzétek a szilvesztert, nemsokára újra találkozunk virtuálisan!!

4 megjegyzés:

  1. Manit is mutass vele légyszi, mármint úgy hogy használod a termékeket is hozzá: ) BUÉK!: )

    VálaszTörlés
  2. teljesen jól fogalmaztál egyébként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor örülök : ))
      köszi a reagálást a leírtakra! : ))

      Törlés