2013. december 20., péntek

Instamix 5.

Sziasztok!
Hoztam nektek mára egy Instagramos képáradatot : )

Aspen menü a Pizza Cityből :p
grillezett csirke, karamelizált őszibarack és mozzarella
Már felraktam a fényeket a szobába : )
Pillecukor sütés : D
sokoldalú az adventi koszorúnk
ő valami brutálfincsi!!
fullextrás forrócsokim : D
ebből bármennyit!!
még fullextrásabb meglepi forrókakóm : )) fahéjjal, tejszínhabbal és m&m's-el 
ablakdísz
új kedvenc!
ebből egy kartonnal de most azonnal ide nekem!! : D
Anya húslevese töltivel és kelbimbóval.
nincs ennél jobb!
de azét ez is jöhet :P

Ez most eléggé egy ételes válogatás volt, de hát a december javarészt az evésről szól. Bárhova mész, evés a vége, de ha otthon maradsz, akkor is.... : D

Ti kóstoltatok valami új finomságot?

4 megjegyzés:

  1. mostanában én is csak sütis vagy édességes képeket rakok fel. :D

    VálaszTörlés
  2. Mostanában én is állandóan kaját posztolok, (vagy macskát) :D Végre ma vttem én is olyan milka csokit!!!! Nagyon kíváncsi leszek rá. :D

    VálaszTörlés
  3. Ah *-* Amúgy a cukor sütésen tök jót röhögtem :D kreatív :D

    VálaszTörlés
  4. Az a milka csoki nekünk is meg van, egy féltégla méretűt kaptunk, ezek szerint fini, hamarosan kipróbáljuk :) Na de az a forró csoki, jajj, anyám! Nagyon guszta! ^^

    VálaszTörlés