2013. december 22., vasárnap

Karácsony TAG

Sziasztok! Itt vagyunk karácsony előtt két nappal, úgyhogy hoztam nektek egy TAG bejegyzést is mára : ))
Nagyon szeretem ezt az ünnepet, és mindig rettentően várom, attól eltekintve, hogy nagyon mozgalmas számomra. Szeretek előtte már ráhangolódni, ezért is töltöttem ki ezt a TAG-et, illetve azért, hogy egy kis morzsát kaphassatok az én karácsonyomból. : )
1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?

Csomagolópapír. Nagyon szeretek csomagolni és még a csomagokat is díszíteni, variálni, hangulatosabbá tenni.



2. Igazi fa vagy műfenyő?

Csakis igazi!Nincs is annál jobb, amikor belépsz a lakásba és a finom fenyőillat fogad.



3. Mikor díszited fel a fát?

24-én délelőtt díszítjük. Az én posztom a szaloncukor és a habkarika fűzés : )



4. Mikor „bontod le” a fát?

Január elején, az első héten bontjuk le valamikor. Attól függ mennyire bírja.



5. Szereted a tojáslikőrt?

Igen. : ) Nálunk mindig a különböző likőrök fogynak, ha összeül a család.



6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?

Ami emlékezetemben megmaradt az a Barbie konyha szett. Emlékszem milyen meglepődötten bontottam ki reggel. De nem mondanám kedvencemnek mert mindig mindennek örültem/örülök.



7. Van „betlehemed”?

Nincs.



8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni?

A páromnak. : D Valami nagyon tutit akarok mindig venni, aminek igazán örül és tényleg használni is tudja, illetve valami olyat amit tudom, hogy szeretne. Ezért ez a meló egész éves odafigyelést igényel, hogy mikor szól el valamit, hogy "hmm ezt szeretnék".



9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?

Senkinek nem könnyű ajándékot venni. Mindenkinek valami igazán értékeset akarok adni.(vagy lehet csak én bonyolítom túl...szokásom) Na persze nem árban értem ezt, hanem úgy, hogy tényleg örüljön neki és hasznára legyen, ne csak egy újabb porfogót kapjon, ami majd a polcon áll.



10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?

Nem emlékszem ilyenre.



11. Elektronikus vagy postai képeslap?

Elektronikus, de nem képeslap formájában hanem inkább 'bejegyzés az idővonalán'.



12. Kedvenc karácsonyi film?
Karácsonyi ének. Charles Dickens klasszikus regénye által készült a film 1999-ben. Egyszer angol órán néztük ezt a filmet, még általánosban, azóta minden egyes karácsonykor megnézem (általában a TVben is adják). Annyira szívhez szóló, hogyha tehetném minden egyes emberrel megnézetném, hogy legalább ilyenkor szálljanak kicsit magukba.



13. Mikor kezdesz vásárolni?

Eddig mindig az utolsó pillanatban vásároló és kapkodó voltam, de a tavalyi évtől ezen változtattam és szépen előrevásárolok.



14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem.



15. Kedvenc karácsonyi étel?
Sajtal, sonkával és aszalt szilvával töltött csirkemell rántva.



16. Színes vagy sima fények?
A fán színes, szobában, ablakban vagy házon sima.



17. Kedvenc karácsonyi dal?
Hát ezt leírtam már vagy kétszer, de azért most is : ) Coldplay- Christmas Lights, Train- Shake up Christmas és most a legújabb - mivel írtam, hogy ilyenkor a nyugisabb zenéket szeretem, így ez abszolút karácsony hangulatú nekem- The Lumineers- Ho Hey




18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?

Mint írtam nekem a karácsony igen mozgalmas. 24.-én délután összegyűl az egész család az anyai ági nagyszüleimnél. 25.-én itthon vagyok, illetve a pároméknál és 26.-án megyek apukámékhoz és vagy náluk vagy nagynénémnél gyűlik össze a család azon oldala.



19.  Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
A nagy fán csúcsos, a pici műfenyőmön ilyen szerteszét álló. Tavaly kaptam a páromtól egy nagyon cuki pici fát, ami tobozból készült, na azon csillag van : )



20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
24.-én adjuk át, még mielőtt elindulnánk nagyimékhoz. 



21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?

Tömeg tömeg hátán.


Töltsétek ki Ti is, ha gondoljátok! : ) Remélem már mind nagyon várjátok a karácsonyt! Én ma sütöttem, sürögtem-forogtam a konyhában. : ) 

Ti  mivel töltöttétek a napot?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszettek a válaszaid :) Ezt a TAG-et már én is kitöltöttem tavaly és nagyon élveztem :)

    VálaszTörlés
  2. Szintén a konyhában voltam, és most megyek vissza. :D
    Hasonló TAG lesz holnap nálam. :D Tetszettek a válaszaid. :)

    VálaszTörlés