2013. december 28., szombat

Karácsonyi ajándékok

Sziasztok!

Felbontottam a karácsonyi beszámolót, így ma hoztam el nektek az ajándékokról a bejegyzést.

Anyukáméktól ezt a gél lakk szettet kaptam. : ) Igazán örültem neki főleg, hogy francia szett. Szeretem nagyon franciára festeni a körmeimet, viszont azt is szeretem, ha tartós. Sikerült már összeválogatnom olyan termékeket, amikkel 5 napig abszolút jól bírja a körömlakk, pedig a kézmosás-fürdés-hajmosás mellett mindig én mosogatok itthon, szóval nem csak ülök a szobába és a semmittevés mellett jó, hogy bírja.
Sokszor nyűg volt a franca készítés mert majd egy napot vett igénybe, hogy szép legyen, ezzel viszont az elkészítési idő lerövidült illetve az élettartama meghosszabbodott szóval öröm és bódottság van!!! c:

Ezt pedig a páromtól kaptam : ) Nagyon szeretem a hógömböket ezt pedig igazán trükkösen kaptam : D Nagyon meglepődtem, mivel együtt vettük és azt hittem, hogy az anyukájának veszi, erre én kapom meg... : D kis rafkós : )) Kaptam még tőle egy mp3 lejátszót (zöld természetesen c:), amit futáshoz és edzéshez fogok használni. Sokkal jobb ezzel futni, mint telefonnal mert erre nem kell figyelnem, hogy kiesik-e a zsebemből illetve nem nehéz, csak odacsiptetem és kész : ) A harmadik ajándékom pedig ez a csüngős zöld-ezüst karkötő a Bijou Brigitte-ből, szerintem igazán szép.
A másik karkötő az elő karácsonyi ajándék volt két csoki kíséretében, ugyanis karácsony előtt muszáj volt kimennie Svájcba az egyik rokonnak segíteni, és ezt kaptam ajándékba onnan. : )

Igazán szerencsésnek mondhatom magam, hogy a szeretteim ennyire tudják mit szeretek és minek örülök, szóval köszönöm szépen nekik! : ))

Ti is olyan ajándékot kaptatok, aminek igazán örültök?
Kipihentétek már a karácsonyi menetet és a sok kaját? : D Én az elmúlt két napban közel 11 órákat aludtam este : )

6 megjegyzés:

  1. Nekem a 11 óra nincs meg, lehet, hogy ezért érzem fáradtnak magam, szóval, még nem pihentem ki. Majd holnap. Azokat kaptam, amit szerettem volna, de volt olyan is, amire nem számítottam, és olyat is, amire szükségem volt.
    Mivel ékszerimádó vagyok, a két karkötő abszolút szerelem lett. :)

    VálaszTörlés
  2. De szép dolgokat kaptál :) A géllakkészletről majd lesz bejegyzés?

    VálaszTörlés
  3. Csodás ajándékokat kaptál, az a gél lakkos szett valami elképesztő :) Én is nagyon örültem az ajándékaimnak, csupa hasznos holmit kaptam, de igazából nálam sosem az ajándék számít, hanem a jószándék, amivel adták. Ha érzem, hogy az illető örömet akart nekem szerezni és gondolt rám, akkor mindenképpen örülök neki :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek az ajándékok, én is kíváncsian várom a gél lakkos szettről a bejegyzést :)

    VálaszTörlés