2013. december 2., hétfő

Karácsonyi körömkihívás Hópehely és Cbc 2. A legjobb dolog a télben...

Sziasztok!
Most két bejegyzést is hoztam nektek, de egyben! : ))
Jelentkeztem én is Mannánál a karácsonyi körömkihívásra, aminek a témája most a Hóesés/Hópehely/Jégcsap volt. Nem volt kérdés, hogy melyiket csináljam meg. ; )
A gyűrűs ujjamba igen nehéz volt belecsempészni azt a szöszös, apró csillámos cuccot, ugyanis azok a kis szöszbigyók az ihletet adó hópihéről vannak : DD Élőben valahogy szebbnek néz ki, de hát ez van : )
Róla jött az ötlet : )



Christmas blog challenge 2.
A legjobb dolog a télben a tél : )) Najó nem, de szerintem kb. minden velejárója. A karácsony, a hideg, a hó, a sálak *-*, a hideg friss illata, a forralt puncs és forrócsoki, a karácsonyi vásár, az adventi villamos, a tél végén lévő kocsonyafesztivál, a szilveszter, az összebújós, bevackolós napok, a karácsonyfa, a sok süti sütése szóval számomra minden!! : ))

És nektek?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!
    Tetszik a kék lakk a hópelyhek és a gyűrűs ujjadon nagyon jó lett a hópihe szerű szösz is! :D
    Olyan mintha jeges lenne a körmöd.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! : )
      Örülök, hogy tetszik és annak is, hogy értelmes dolgot láttál ki a gyűrűsujjamból : )) Tegnap már kicsit megbántam, hogy ehhez nyúltam, de most, hogy így mondod tényleg olyan mintha jeges lenne : )

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a manid is *_*

    VálaszTörlés
  3. Tetszik :) milyen kék lakkot használtál? nagyon jó a színe...

    VálaszTörlés