2014. január 4., szombat

Sistema- Klip it to go, avagy a csudi ételes

Sziasztok!

A napokban a kis Tescoban megláttunk egy hiperszuper ételest a párommal. Mivel mind a ketten változatosan szeretnék étkezni az iskolában is, így tökéletesnek találtuk. Tegnap vissza is mentünk megvenni őket, ezt mutatom most meg nektek.

Új- Zélandi a gyártó, 1.1 literes és mikrózható és fagyasztható is. Annyira ötletesnek és praktikusnak találom, mivel így nem kell azzal bajlódni, hogy hogy férjek el a táskámban és puzzel-özni a tolltartó, határidőnapló, étel és füzetek között.

Ha levesszük tetejét ezt látjuk : )) Két fakk az ételnek és egy "szmötyi tartó" : D ami szintén kivehető. A kis tartókába öntetet is rakhatunk ha mondjuk salátát viszünk. Így biztos nem folyik ki.

Az "emeletnek" az alján található az összerakható villa és kés, amik strapabírónak tűnnek!

És így néz ki szétszedve. Az emelet alatt persze van még hely bőven, szóval egy egész napos (attól függ mennyit és mit eszel) ételmennyiség belefér szerintem. Ez amúgy a Sistema márka Klip it to Go kiadásából a Salad to go termék, ITT megtaláljátok a neten, de itthon a Tesco áruházakban keressétek 2200 Ft körüli áron.
Ha valaki ellátogat az oldalra, illetve szétnéz még rengeteg jobbnál jobb ételest fog találni, én beléjük szerettem, annyira kis praktikusak! : ))
Annyi elérést látok még, hogy az internetes oldalon átlátszó az ételes és csak a csík meg záró része a színes, itthon viszont az egész egyszínű és zöld, kék illetve rózsaszín színekben kaphatók.

Ti miben hordjátok az ennivalótokat?

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes és praktikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? : ) amikor megláttam rögtön beléjük szerettem, van sokféle cuccok, van külön leveses puhárka füllel meg a tetején szellőzővel, hogy hűljön ha forró, meg ennél egy fullosabb kajás tál : D
      szemeztem még egy ilyen "uzsis" tállal, az kisebb volt, de biztos, hogy egyszer azt is be fogom szerezni : D beléjük szerettem! : D
      mondjuk kicsit borsos az áruk, de majd meglepem vele magam gyereknapra! : DD

      Törlés
  2. Szia!

    Aranyos, de csak egyféle étel mehet bele, azt hittem több részre osztott a belső tere, hogy egy egész menü beleférjen akár. Én nem láttam még ezt a hiperben, igaz nem is kerestem. Mennyi volt az ára?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Háromféle kaja belefér, alulra én az ebédemet fogom rakni ami vagy párolt zöldség sajttal vagy zabkása vagy valami ilyesmi fentre pedig befér egy szendvics az egyik oldalra a másikba pedig mondjuk egy kis gyümölcs vagy zöldség felvágva. Igaz az árát nem írtam bele, 2140 Ft volt ha jól emlékszem.

      Törlés
  3. Ez egy nagyon jó kis dobozocska, és látom, hogy kommentben írtad, hogy 2140 forint volt :D Igazán megéri az árát, régóta keresek valami ilyesmi dobozt :) Én ezzel szemezgetek ősidők óta, de kicsit sokallom az árát ->>http://gabroni.com/hu/termekek/box-appetit-narancssarga-etelhordo

    És hát mi arról (is) tanulunk a szakunkon, hogy ne vásároljunk tescoban, ennek ellenére meg fogom nézni :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mm tényleg ez is szuper!! : )) csak az ára borsos! : DD

      hogyhogy arról tanultok, hogy ne vásároljunk a tescoban? : O

      Törlés
  4. jujjjj de szuper, köszi a bejegyzést! nagyon jól jönne egy ilyen dobozka (pinkben természetesen :D) szóltam is tesómnak, hogy majd valamikor csekkolja, mire én hazaérek, szerintem elfogy.

    VálaszTörlés