2014. január 12., vasárnap

DOLCE BLOCCO zsebnaptár

Sziasztok!

Az Év végi haul bejegyzésemben láthattatok egy határidőnaplót, vagy zsebnaptárt, ki hogy nevezi. Erről fogok bővebben írni.

A Müllerben szúrtam ki a kicsikét, és kapásból beleszerettem, annyira én vagyok! A dombornyomott puhás külsőt a gumipánt teszi még csodásabbá, hiszen elképzelhető, hogy az éven is fogok belerakosgatni papírokat, így biztos, hogy nem fogom elhagyni őket. Belelapozva újra felcsillant a szemem "uu belül is zöld!". Tovább lapozva találunk benne személyes adatok oldalt, kétféle éves tervezőt (plusz egy jövő évit is), havi tervezőt, névnapok listáját és nemzetközi ünnepek listát. Ezután jön a heti bontás, amit a képen is láthattok, a végén pedig egy jegyzet rész.
Mivel a borítón és a jelző szálon is ott van a DOLCE BLOCCO felirat, illetve az utolsó lapon van honlapcím is, így gondoltam rákeresek és szétnézek az oldalon.

Ekkor jöttem rá, hogy egy magyar cég termékét vásároltam meg, mégpedig a Magic kollekcióból. IDE kattintva az oldalra találtok, fent van a 2014-es lapozható online katalógus. Érdemes szétnézni mert meseszép termékeik vannak, tényleg nagyon adnak arra, hogy a nők megtalálják a hozzájuk legjobban passzoló naptárat.
Mint írtam én ezt a Müllerben vettem, de láttam a Tescoban is, illetve ahogy olvastam a LizzyCard forgalmazza őket, szóval szerintem mindenhol fellelhető, ahol az említett márka is.


Ti szeretitek, ha a mindennapi dolgaitok is titeket tükröznek?

1 megjegyzés:

  1. 2006 óta veszek ilyen zsebnaptárat, talán egy év maradt ki a 2012-es, muszáj lennie nálam egy kis "naplónak" idén még nem vettem de már nézegetem mit szeretnék :)

    VálaszTörlés