2014. január 22., szerda

Essence Banana Dark Chocolate kézkrém teszt

Sziasztok!

Itt a tesztek közül az első : ) Mégpedig az Essence új téli kézkrém kollekciójának a banános csokis változata.
A tavalyi kiadásból is meg volt az egyik darab, mégpedig a Caramel Forrócsoki változat, így ahhoz mérten is fogok írni.

Amikor megláttam, hogy melyik három illatot párosították a csokival rögtön tudtam, hogy nekem a banános kell, amúgy is nagyon szeretem a banánt. : ) Meg sejtettem, hogy ennek lesz a legintenzívebb illata. Így is lett, a Müllerben megszaglásztam mind a hármat és a banánoson érezhető leginkább a gyümölcs. Nagyon gondolkozok még a kivisen (szépzöld*-*) azon viszont inkább csak a csoki illat érezhető.
Tavalyhoz képest most 25milivel többet kapunk a pénzünkért, habár a tavalyi árára már nem emlékszek, az idei 600Ft körül van. Leírásban ugyan azt ígéri mind a kettő és igazából tényleg ugyanúgy hat.
Napi rendszerességgel kenem a kezeimet, így nem szárazak, illetve ha kicsit ki van száradva ez abszolút helyre teszi. Viszont ha tényleg durván kiszáradna valami miatt, nem tudom mennyire szuperálna, akkor biztos inkább a Neutrogena kézkrémemhez nyúlnék.

Illat: Mind a kettőnek nagyon finom illata van, de nekem az idei teli találat volt! Ahogy elkezdem kenni a krémet a banánt lehet intenzíven érezni, aztán átvált csokiba és nem illan el egyhamar. A tavalyinak is finom illata van, de nekem se a karamell se a csoki nem érződik rajta, csak a körülettem lévők kérdezték, hogy mi ez a finom csokis illat. Szóval lehet velem a baj, de az ideinél szerintem sokkal jobban figyeltek az illatok valódiságára.

Kinézet: Szintén a mostani jobban sikerült, ötletes, hogy mattszerű alapon a csoki és az essence felirat fényes. Nem érzem olyan zsúfoltnak, nincs annyiféle minta az elején és a hosszúkásabb flakonon el is fér rendesen minden.

Egy szó mint száz, megéri a pénzét az idei téli kézkrém, kevés is elég belőle egyszerre, ápol, finom illatú,ami hosszan tart. Azt ígéri, hogy nem hagy zsíros érzetet maga után, talán erre mondanám azt, hogy 95%-ban igaz.

Ti beszereztétek valamelyik? Tervezitek?

2 megjegyzés: