2014. január 14., kedd

Lovely 3D dúsító szempillaspirál teszt

Sziasztok!
Elhoztam nektek a tavaly év végén vett szempillaspirálról a tesztet.

A keféjét nem fotóztam le mivel egy teljesen átlagos kefével rendelkezik. 11g festék van a tubusban, a lekockásított fejjel nekem könnyen megy a munka vele. Nem vesz fel sok festéket, gyorsan szárad.

Kicsit göndörítettem a pilláimon aztán felvittem a spirált. A szélső csálé szálakat ő sem tudja megregulázni, de már hozzászoktam : ) Szerintem látható az eredmény, én teljesen meg vagyok vele elégedve.
Árban is abszolút pénztárcabarát mert kb. 600 Ft-ért lehet a miénk.

Ti próbáltátok már?

7 megjegyzés:

  1. Milyen szép pilláid vannak O.O Ennyi pénzért bőven jó amúgy :) Tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! : )) és igen, bőven megéri!

      Törlés
  2. Dejó, én a párjáról a pink, műszempilla hatást ígérő Lovely spirálról írtam a napokban. Hiteles képeket nem tudtam készíteni, de nagyon hasonló a végeredmény ehhez.

    http://bizsumania.blogspot.hu/2014/01/2-in-1-teszt-lovely-ujdonsagokkal.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam a bejegyzést ; ) én is szemeztem vele, de végül ennél maradtam : ) Majd lehet legközelebb : )

      Törlés
  3. Nagyon meggyőző, és milyen szép szemed van! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a zöldet nem ismerem. Én a rózsaszínt használom, egész jó! :)
    Nézz be hozzám: http://naomiblog123.blogspot.hu/2014/01/dijat-kaptam.html#more

    VálaszTörlés