2014. január 15., szerda

Lovely Blink Blink Nr. 6

Sziasztok!

A Lovely pelyhes lakkjával hoztam nektek egy tesztet.

Már az Essence pelyheseivel is nagyon szemezgettem, de végül nem vettem meg se a meleg se a hideg árnyalatút. Aztán egyszer a Rossmannban kiszúrtam, hogy a Lovelynak is van ilyen lakkja, ráadásul pont akciósak voltak a Lovely termékek, szóval rögtön lecsaptam rá.
Hamar szárad, viszont nála is az a problémám, hogy kicsit nehezen lehet felvarázsolni a körmökre a pelyheket. Két rétegnyi ügyeskedéssel értem el ezt a hatást.

Alapként a Moyra francia alap lakkját vittem fel, erre jött a pelyhes majd lemattitottam az egészet, szintén a Moyra mattitató lakkjával. Az első képen már a matt körmeimet látjátok, viszont a másodikon még előtte kaptam le, hogy lássátok milyen fényesen.

Nektek van pelyhes lakkotok?

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik! : ) nekem elegánsan hat, de valahogy mégse az én világom : D talán másik lakkra kéne rákenni. az zavar, hogy átlátszik a körmöm vége : )
      na majd legközelebb : )

      Törlés