2014. január 29., szerda

Oriflame Tender Care Univerzális Balzsam teszt

Sziasztok!

Még karácsonyra kaptunk ajándékba a fent említett krémből, mégpedig az illatmentes verziót.
Többször nézegettem már a katalógusban és többeteknél olvastam, hogy szeretitek. Az egyik barátnőmnek is van és ő is azt mondta, hogy keni mindenhova mert annyira jó. Lehet most én fogom megszakítani a fonalat, de nekem nem jött be. Igazából olyan semmilyen. Erős kifejezés lenne azt leírni, hogy egy túlárazott vazelinről van szó, mert persze nem, hiszen az összetevőit nézve teljesen rendben van, de nálam semmi pozitív hatást nem váltott ki. Ráadásul cuki ez a bödön kinézet és hogy kis helyen is elfér viszont egyáltalán nem praktikus, mivel maximum ecsettel lehet normálisan kiszedni belőle a krémet.

Vágytam rá nagyon, főleg a karácsonyi ajándékötletes bejegyzésben említett csokis érdekelt igazán, de így ezután már biztos, hogy nem adnék érte ki pénzt. Sajnos csalódás volt...

Ti próbáltátok már valamelyiket?

3 megjegyzés:

  1. A kiszerelés tényleg nem praktikus (emiatt nagyrészt csak itthon használom) viszont én nagyon szeretem. Az Avon változat is megvan, de ez nekem jobban bejön az enyém mondjuk feketeribizlis verzió. Ajakápolónak vált be leginkább, de használom körömágybőrre, orrom környékén ha kipirosodik. Inkább megelőzésre használom, érhet valamit mert mióta ezt kenem szájfény alá idén télen még nem cserepesedett ki szám. Egy szó, mint száz: próbáltam és szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked bevált! : )

      Törlés
  2. Egyébként én évekig ezt az ajakápolót használtam, és meg voltam vele elégedve, igazából most is van még, azt hurcolom magammal :) Én nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés