2014. január 2., csütörtök

Viszlát 2013!


Sziasztok!
Gondoltam írok én is egy rövid évértékelő bejegyzést! : ))

A tavalyi év igen mozgalmas volt, sokatokkal ismerkedtem meg itt blogon keresztül, sok bejegyzés és komment született, amiért köszönet nektek! : )
A legtöbben augusztusban és novemberben jártatok nálam, ezekben a hónapokban 2200 oldalmegjelenítésnél is több volt.

A három leglátogatottabb bejegyzésem élén a Nail Clubbos kapta az arany érmét, ahol egy vasember manikűrt láthattatok tőlem. Az ezüst érmes a a Manikűrvadász második fordulója lett, én ekkor vettem részt először ezen a közösségépítő játékban, azóta is mindig nagyon várom, hogy kikerüljön a következő időpont! : ) A bronz pedig az első nyereményjátékom bejegyzése lett.

A legtöbben a magyarblogok.hu oldalról találtok rám, a keresőszavak pedig rettenetesen változatosak, de mégis legtöbben a körmökön keresztül találtatok ide.

66 rendszeres olvasóm lett, megvolt az első nyereményjátékom, az első rendelésem, ebben az évben kezdődtek el a polyvore-os ruhakölteményekről szóló bejegyzések, regisztráltam bloglovinra és instagramra, elkezdtem a Such a beautiful Monday... sorozatot, ami kisebb nagyobb kihagyásokkal mai napig tart, részt vettem a júliusi körömkihívásban, sok TAG-et kitöltöttem, megcsináltam a Christmas blog challenge-t és a karácsonyi körömkihívásban is részt vettem.

Remélem ti is sikeres évet zártatok, viszont a 2014 még ennél is jobb lesz! : ))
Legyen szép évetek, legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Neked is legyen szép éved :) A blognak meg még több sikert kívánok a tavalyinál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, viszont kívánom! : )

      Törlés
  2. Legalább ilyen termékeny évet kívánok idénre is! :)

    VálaszTörlés