2014. február 27., csütörtök

Egészséges élet TAG

Sziasztok!

Nagyon régen volt már TAG bejegyzés, ennek oka, hogy nemigazán találtam már olyat, ami nekem is tetszene. Most viszont Megaeránál rábukkantam erre az egészséges élet TAG-re, ami nagyon megtetszett, úgyhogy ki is töltöttem. : )

1. Mit ettél reggelire?
Zabkását házi szilvalekvárral. Igazán finom és laktató!

2. Mennyi vizet iszol egy nap?
Sajnos nem eleget. Ha itthon vagyok akkor két litert simán megiszok, viszont az egyetemen mostanában felfelejtek inni így 1 literre szűkült a vízfogyasztásom. Ezt sürgősen növelni akarom, hiszen ez a mennyiség rettentő kevés!

3. Mi az aktuális kedvenc edzéstípusod?
Nincs kifejezetten kedvenc edzéstípusom. Fitnessezek itthon, amint jobb idő lesz beindul a futás az egyetemen pedig tesiként teniszre járok. Mindet nagyon szeretem.

4. Hány kalóriát fogyasztasz egy nap?
Halvány lila dúsztom sincs : D Nem szoktam kalóriákkal foglalkozni, maximum addig, ameddig elcsábulnék a boltban egy-egy csokiért. Megnézem mennyi a kalóriatartalma és rögtön vissza is teszem! : D

5. Mi a kedvenc egészséges nassolni valód?
Próbálom a nassolást kiűzni az étrendemből, de ha mindenképpen valami rágcsálhatnékom van akkor a mogyoró, illetve a keserű csoki.

6. Mit ebédelsz általában?
Az attól függ... ha az egyetemen vagyok, akkor az ebéd mostanában kimarad. Ugyanis 10 körül szoktam reggelizni, mindig tápláló ételt, amivel nem éhezem meg egyhamar. Így legközelebb 2-4 körül szoktam enni, ami vagy itthon vagy a pároméknál főttétel, de az viszont nem egy komplett ebéd mennyiségű. Azokon a napokon, amikor hatig vagyok suliba, olyankor még egy plusz szendvicset vagy ivójoghurtot magvas bucival szoktam fogyasztani.

7. Melyik testrészedet szereted leginkább erősíteni?
A comberősítést kifejezetten élvezem. A popsit pedig azért szeretem mert egész hamar látok eredményt.

8. Melyik testrészedet szereted legkevésbé erősíteni?
Talán hasamat...pedig eléggé ráférne. Azért nem szeretem, mert elég sok idő kell ahhoz, hogy látható legyen a változás.

9. Melyik "rossz" kajának vagy képtelen ellenállni?
Pizza és a mekis kaják.

10. Szedsz vitaminokat vagy táplálék kiegészítőket?
Rendszeresen szedek C-vitamint, illetve vizsga/ZH időszakban lecitint, ami segíti az agyat.

11. Milyen gyakran eszel házon kívül?
Az elmúlt időkben hetente egyszer pizzáztunk a párommal, viszont mostanában már mind a ketten odafigyelünk az étkezésre és a testmozgásra is. Nekem kell magam miatt neki pedig felvételi miatt, így ritkán bűnözünk már csak. Annyi meg kell : )
Suliba viszont szinte egyáltalán nem eszek ottani kaját, egy félévbe ha kétszer. Nem látom értelmét fizetni az ottani ételért, ha itthon is van. : D

12. Fogyasztasz gyors kaját?
Szoktam igen, mint írtam a meki a meglévő "rossz". : D

13. Ki támogat leginkább?
A párom. Szegénykém átélt már jó pár hiszti rohamot, de töretlenül biztat, hogyha nem érzem jól magam a bőrömben, akkor csináljam. : )

14. Van-e konditermi tagságod?
Nincsen. Futni pályán szeretek, szobabicikli van itthon és annyi súly is, amennyire szerintem nekem szükségem van.

15. Hány órát alszol éjjelente?
Hétköznap általában 5-6 órát szoktam, attól függ mikor kell kelnem. De általában éjfél és 1 között alszok el valamikor. Hétvégén 7-10 óra között. Az 5-6 tudom, hogy nagyon kevés, főleg ha az ember egészséges akar lenni, illetve rendszeresen edz. Ezen változtatnom kéne, de hosszú évek berögződésén nehéz változtatni....rajta vagyok. : )

16. Van "csalós" napod?
Nincsenek meghatározott napjaim mivel inkább a helyes táplálkozásra figyelek és arra, hogy kevesebb cukrot és szénhidrátot vigyek a szervezetembe, persze ez lemondásokkal jár. Természetesen elcsábulások vannak, de szerintem kellenek is, hogy tovább bírjuk csinálni. Erről a témáról fogok egy teljes bejegyzést írni a másik blogomon nemsokára.

17. Iszol alkoholt?
Nagy ritkán, de nem jellemző.

18. Van edzőpartnered?
A párommal párhuzamosan szoktunk edzeni, illetve futni is az esetek többségében együtt megyünk, viszont nem együtt csináljunk, hanem mind a ketten a magunk tempójában.

19. Mi a legjobb dolog az életedben, ami azzal jött, hogy egészséges életmódot folytatsz?
Egyszer már csak pár kiló választott el az eltervezett súlyomtól, így ez lökést ad, hogy újra képes leszek azt elérni, illetve az öröm és boldogság, hogy tetszem magamnak. Ennél jobb dolgot nem is adhat szerintem.

20. Mi volt a legutolsó egészséges dolog, amit tettél?
Rubint Rékára edzettem.

Ha tetszett nektek ez a TAG töltsétek ki ti is! : )

2 megjegyzés:

  1. Holnap reggelire gondoltam ki magamnak a zabkását. A lekvár még kérdéses. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fincsi nagyon : ) szeretem ezt enni mert tápláló. én házi, üstben főzött szilvalekvárt rakok rá. : )
      és fúúú most villant be, hogy én még mindig tartozom neked a süti receptjével!! nagyon nagyon sajnálom!!! :$ holnap beszkennelem és küldöm is!

      Törlés