2014. február 8., szombat

Egyptian Magic krém teszt

Sziasztok!

Amennyire én észrevettem ez a krém most kezd betörni hazánkba. Ha tévedek, nyugodtan javítsatok ki. : D Anyukám kapott egy e-mailt, hogy kérhet ingyen mintát, így került hozzánk a krém.
Ahhoz képest, hogy mini kiszerelés tényleg nagyon sokáig elég, hiszen hihetetlen jól oszlik el a bőrön. Nagyon meglepődtem rajta, hogy milyen kevés is elég ahhoz, hogy az egész arcomat bekenjem vele. Sok szépet és jót ígért, ahogy utánaolvastam krémmánián és az az igazság, hogy ezt be is váltja. Habár én nem használtam végül is az egész arcomra, csak a pattanásokra, amik az utóbbi időben újra és újra megtaláltak, elégedett vagyok vele. A még csak pirosló foltokat nem engedte "beérni", illetve a már kinyomott sebes részeket is pik pakk meggyógyította.

A zsíros bőrűeknek okozhat némi problémát, hiszen egy viszonylag nehéz krémről beszélünk, de szerintem ha estére kipróbálják nekik is beválhat.
Egyedüli gond vele, hogy a mintán kívül csak nagy tégellyel kapható, aminek az ára elég húzós, de ha azt vesszük, hogy milyen kevés elég belőle és milyen hatásos, akkor szerintem megéri beruházni rá, ha van rá keretünk.

Ti próbáltátok már?

4 megjegyzés:

  1. Én is kértem belőle mintát de semmi érdekeset nem fedeztem fel tőle! :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnálom : s olvastam már mástól is, hogy neki se váltott ki különösebben semmit, sőt olyat is, akinek nagyon zsírossá tette a bőrét. Mindenkinek ki kell tapasztalnia mi használ a leginkább : )

      Törlés
  2. Én nagyon szeretem a krémet, pár hete rendeltem meg a kis kiszerelést ( kapható itthon is ). kb 2 hét alatt eltüntette a régebbi hegeket is az arcomról. nagyon szépen hidratál, nem lesz tőle száraz a bőröm, mint sok más száraz bőrre való arckémtől.
    szemfestéklemosónak is ajánlom, főleg, ha vki olyan érzékeny szemű, mint én. ja, és testápolónak és hajwaxnak is ezt használom. elég sokoldalú krém, szóval én imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szemfestéklemosónak?? nem is gondoltam volna : )) lehet kipróbálom majd annak is!
      nekem is teljesen bevált! a múltkor kicsit feltörte a lábam a cipő és a sebet bekentem ezzel. nem volt kifejezetten seb csak kicsit megkeményedett a bőr, ami lejött aztán olyan volt, mintha hólyagos lett volna, de mégsem. kb. 3 nap alatt semmi nyoma nem maradt az egésznek. estére kentem be csak

      Törlés