2014. február 10., hétfő

Essence Sweet Metal 56 rúzs

Sziasztok!

Az essence leárazások folyamán én igazából semmit nem zsákmányoltam, ugyanis mire eljutottam a boltba már szinte totálisan le volt fosztva. Elsőnek a közelünkben lévő DM-be mentem, mivel ez eléggé kiesik a belvárostól, így gondoltam itt majd szerencsével járok. Hát nem... egy rúzzsal szemeztem igazán, ez pedig az említett 56-os árnyalat volt. Végül nem vettem meg.


Aztán úgy alakult, hogy múlthét pénteken a főutcán jártunk a párommal és bementünk a Rossmannba szétnézni és az egyik alsó polcon megpillantottam a rúzst. Szemügyre vettem és meglepődve láttam, hogy itt csak 99 Ft, a DMbe pedig 200 valamennyi volt. Úgyhogy lányok megéri megnézni a mind a két helyen is a termékeket!
A rúzs mellé  még megvettem a szokásos kézfertőtlenítő gélemet, ami most a rossmann kártyásoknak 100 Ft kedvezménnyel járt, szóval úgymond ingyen lehetett enyém ez a rúzs.

Nektek van barna rúzsotok? Szeretitek az Essence rúzsait?

2 megjegyzés:

  1. Nekem meg van és imádom, olyan kis szolid, hétköznapra tökéletes :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is nagyon tetszik, de lehet én inkább keverni fogom egy kis narancsos árnyalattal mert úgy jobban passzol az arcomhoz : )

    VálaszTörlés