2014. február 7., péntek

Francia gél lakk lila csillámmal

Sziasztok!

Hivatalosan is vége a vizsgaidőszaknak, szóval visszatértem és teljes erőbedobással ülök neki újból a blognak. Felgyűlt pár tesztleni való, ide is raktam már ki képet róluk, de azon felül is vannak, úgyhogy holnap be is fotózok szépen mindent nektek, hogy már csak a bejegyzést kelljen megírni : ))
Igazán boldog vagyok, hiszen ahhoz képest, hogy hogy eltűntem az utóbbi napokban végig látogattátok a blogomat, úgyhogy ígérem, bármilyen nehéz is lesz a következő félévem, mindig előre fogok gondolni a bejegyzések terén és nem hagylak titeket poszt nélkül. ^_^

Ma elhoztam nektek azt a manikűrt, amit már alig vártam, hogy megcsinálhassak! Nem egy bonyolult az tény, de tényleg kb. hét hete ezt a lila csillámot bűvöltem a szekrényemben, hogy amint lesz rá időm, elkészítem vele ezt a manit.

Ő lenne az. Ez a mani is a Diamond Nails készletemmel készült és a francia véget itt is külön ecsettel vittem fel, így sikerült vékony és egyenesebb vonalat elérni, nem úgy mint az első próbálkozásnál. : )
Itt van egy közelebbi a csillámokról, hogy lássátok rendesen milyen a színe.

Ti szeretitek a csillámos körmöket? Melyiket használjátok szívesebben, a csillámos toppereket vagy a külön kapható csillámokat?

3 megjegyzés: