2014. február 27., csütörtök

Instamix 8.

Sziasztok!
Hoztam ma nektek pár képet az instagramomról, remélem tetszenek. : )

Tiramisu omnomnom
Szereti a konyhaablakot az aloe vera
Update batyu :P mondjuk nekem még mindig a csokis csiga a favorit!
Nyertem a pink pandánál, nemsokára a blogon! : )
Csináltam nagyimnak répatortát, narancsos mascarpone krémmel.
Egyik hajnal
Forrócsoki, ami már inkább puding volt : D
Ezt eddig csak instán láthattátok. : )
Omnomnom fincsi tápláló
Nemsokára írok róla a blogon : )
A mekibe most krémes- áfonyás pite van *-*
Ne kóstold meg! Túl finom! : D
Csináltam palacsintát...a végére maradt kevés tésztából medúza lett : D
Hétvégén kocsonyafarsangoztunk : )
Házi készítésű pillecukor omnomnom
Eléggé ételes bejegyzés lett, bocsi! : D
Legyen szép napotok! : )

6 megjegyzés:

  1. Tiramisu O.O Igazából mindent megennék ami a képeken van :D
    A pink pandás nyereményre nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap befotózom : )) szombaton vagy a jövőhéten jön róla a poszt! : ))

      Törlés
  2. az áfonyás pitét milyen régóta meg akarom kóstolni. *-*
    mi is kocsonyáztunk a hétvégén. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj nagyon fincsi *-* de talán a körtés karamellás egy hajszálnyival jobban ízlett : D
      mi is kint voltunk, kétszer is. nem volt rossz : ) kíváncsi leszek a fesztiválra is majd tapolcán : )

      Törlés
  3. A pink pandás csomagra én is kíváncsi lennék, meg a házi pillecukor receptjére is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jön jön! ; ) meg rendeltem is tőlük most, szóval az is fog jönni : ))
      a pillecukor receptet pedig megkeresem, ha nem találom a neten akkor beszkennelem és feltöltöm. : )

      Törlés