2014. február 25., kedd

Lakozz Fotózz Posztolj! 3. Ételek

Sziasztok!
Elkéstem ezzel a bejegyzéssel, de mindenképpen szerettem volna megmutatni nektek, hogy mit alkottam a LFP harmadik fordulójára.

Élmény volt ezt elkészíteni! : ) Manna volt a házigazda és ő adta meg az ételek címet. Nekem rögtön az a gyümölcs jutott az eszembe, amit már nagyon régóta szeretnék megkóstolni, ez  nem más, mint a pitaja. Mellé pedig a kiwi társult. Remélem tetszik nektek, nézzétek meg a többiek munkáit is!

Vakuval látszik rendesen a mani, viszont így az is jól látható, hogy a kis fekete kaviárokról leoldotta a színt a fedőlakk, ezért tűnnek átlátszónak.

Ezen látszik, hogy, hogy nézett ki vaku nélkül, csak a kép minősége nem lett a legjobb. A lényeg azért látszik szerintem. : )


11 megjegyzés:

  1. Huuuuu, ez nagyon klassz mani lett *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! : ) nagyon szerettem! : )

      Törlés
  2. tiéd a kedvenc a mostani fordulóban, nagyon jó lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! : ) örülök, hogy tetszik! : )

      Törlés
  3. Uhh, hogy ez mennyivel jobb, mint az enyéém *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyan : ) a tiéd is nagyon jó lett! : ))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. köszönöm : ) én is nagyon szerettem!

      Törlés
  5. annyira király ez a manikűr! :)
    a mostani manikűrvadászban ezt készítettem el tőled: http://lizalakkja.blogspot.hu/2014/06/manikurvadasz.html

    bocsánat a késés miatt :)

    VálaszTörlés