2014. február 9., vasárnap

Manikűrvadász- Szülinapi különkiadás

Sziasztok!

Az IsaBella által kitalált Manikűrvadász 1 éves lett.

Örülök, hogy kitaláltad IsaBella ezt a játékot, hiszen ezáltal olyan blogokra találtam rá, illetve olyan bloggerinák munkáit ismerhettem meg, amiket enélkül lehet soha nem fedezek fel. Eddig részt vettem a második, harmadik, negyedik és ötödik vadászaton.  A szülinap alkalmából viszont most nem egymástól vadásztunk, hanem külföldi körömkreálóktól. Én a MaryMonkett blogot kaptam, ami egy igazi fejtörés volt, hiszen tele van gyönyörű szép és igényes manikűrökkel. Végül azt választottam, ami legelőször kiváltotta a "hm, talán ezt" érzést, ez nem volt más, mint:
További képekért katt IDE
Én egy kicsit átalakítottam a manit, de az alap koncepció megmaradt : )

Kicsit téliesebbre vettem a figurát : ) A színátmenetet akrilfestékkel oldottam meg, és mivel nekem nincs sand lakkom, így a fehér lakkba apró fehér mikrocsillámokat szórtam, amik szépen csillognak-villognak. A cikcakk talán nem lett a legjobb...így utólag máshogy csinálnám, de próbálkoztam szabad kézzel megvalósítani : )
Remélem tetszik nektek az én verzióm, nézzétek meg a többiek munkáit is, nagyon sokan jelentkeztünk! ; )


10 megjegyzés:

  1. *-* Nagyon tetszik, főleg a színek :) Meg a minták is, de a színeket baromi jól összeraktad :)

    VálaszTörlés
  2. A mutató- és gyűrűsujjad nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen lányok! : ) örülök, hogy tetszik! : )

    VálaszTörlés
  4. Szépen összehoztad, tetszik, hogy változtattál a színeken. :) A kedves szavakat pedig nagyon köszönöm! Nagyon jól esett olvasni. :3

    VálaszTörlés