2014. február 11., kedd

Nivea aqua effect teszt

Sziasztok!

Ma ismét egy tesztet hoztam nektek. Mint írtam az elmúlt időben kicsit felgyűltek a dolgok, úgyhogy lesz miről írnom : ) De azért majd szúrkálok be a sok teszt közé más bejegyzéseket is ; )

Most viszont a nyert Nivea termékmintákról fogok írni nektek. Még tavaly volt egy játékuk, melyben a bőrünk típusát segítették megállapítani és ezáltal kaptam ezeket a mintákat.
Nekem vízhiányos jött ki (egyértelmű volt számomra : D), így az új Hydra IQ-val továbbfejlesztett aqua effect termékekből kaptam mintát.

Az éjszakai és nappali krémet egyben véleményezném, mert közel ugyan azt a hatást váltották ki. Az illata mind a kettőnek nagyon finom volt, rögtön megéreztem, ahogy felbontottam őket. Az első használat után nem tetszett. És a második után se, hogy őszinte legyek. Maszk hatást éreztem, mintha egy külön zsíros réteg lenne az arcomon. A nappali krémnél pedig tényleg zsírosodott az arcbőröm. Aztán megszokta és ez elmaradt. Nem venném meg őket, mert nem volt szimpatikus, hogy nem szívta be a bőröm rendesen.

Az arctisztító tejjel viszont abszolút meg voltam elégedve. Szintén a finom illat volt először érezhető. Nem hagyott zsíros érzetet, szépen leszedte a sminket, a szempillaspirállal együtt, nem csípett és nem irritált sehol. Illetve beszívta a bőröm, szinte alig tudtam valamit lemosni utána vízzel. Belőle biztos, hogy megvenném a teljes kiszerelést, ha nem tartalékoltam volna már be Rival de Loop-ból. : )

Ti próbálták már ezeket a termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése