2014. március 10., hétfő

Ismerjük meg egymást!

Sziasztok!

IsaBella engem is megjelölt az Ismerjük meg egymást bejegyzésében, ezúton is köszönöm szépen! : ) A játék lényege, hogy több személyesebb információt osszunk meg egymással.

Szabályok:
  1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  4. Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.
1. Kísérletezgető család vagyunk az ételeket illetően, és általában nem a szokványos szendvics- péksüti kombót szoktam vinni suliba enni, szóval már általános iskolás korom óta elterjedt a környezetemben, hogy én mindig "furi" kajákat viszek enni. Pedig nemis... : D

2. A punk-rock mellett még nagyon szeretem a tartalmas magyar rap zenét. 

3. Nagyon tudok rajongani, bármiért.

4. Mindig próbálok hű maradni önmagamhoz és az évek óta meglévő elveimhez, elképzeléseimhez. Persze az ember változik, az ízlések változnak és ahogy növünk fel úgy értékelődnek át a dolgok, de a velőmet igyekszek megtartani, ami néha nehezebb, mint azt hinném.

5. Ha valami nem megy elsőre, hajlamos vagyok feladni.

6. Kutya őrült vagyok.

7. Néha úgy érzem túl sokat beszélek.  : D

Én most nem választanék ki 7 bloggerinát, hiszen már elég sokan megkaptátok. : ) Ha valaki úgy érzi, hogy szeretne magáról írni, az tegye meg egy felkérés nélkül is. : ) 

Legyen szép napotok!

1 megjegyzés:

  1. Ez a fura kaját viszek a suliba nálam is befigyelt: D barna magos zsömle-vagy teljeskiörlésű-benne búzacsíra és egyéb hasonló zöldségek: D

    VálaszTörlés