2014. március 7., péntek

Palmolive?? majdnem

Sziasztok!

Aki régebb óta olvas az tudja, hogy szeretem a Balea termékeket és általában tőlük választok tusfürdőket. Nem olyan régen, amikor éppen szaglásztam őket nagyon meglepődtem az egyiknél.

Ez a tejes mézes tusfürdő az. A meglepetés pedig azért ért, mert ahogy megszaglásztam rögtön a tipikus Palmolive mézes tusfürdő illat csapott meg. Az illata kb. teljesen ugyan az, de az ára sokkal barátibb! ; )
Minőségileg a megszokottat hozza, engem nem szárít, jól habzik, szokásos elégedettség. : )

Úgyhogy ha valaki olcsóbban szeretné azt az illatot érezni, ezt a tusit bátram ajánlom! : )

Ti próbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. Imádtam azt a Palmolive tusfürdőt, és ezer éve nem látta sehol sem. Ám mikor felfedeztem ezt, akkor tudtam, hogy a tökéletes választás arra, hogy pótolva legyen a másik :D Imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na akkor legalább nem csak nekem ugyan olyan az illata ; )

      Törlés