2014. március 1., szombat

Pink Panda nyeremény - Barry M 348 Magnetic Green Sparkle

Sziasztok!

Nem olyan régen nyertem a Pink Panda facebook oldalán egy körömlakkot, ami nem más mint a címben is olvasható Barry M mágneses zöld lakk.
Nagyon teszik a színe, az elmosódott képen látható, hogy nagyon apró mikrocsillámok is vannak benne, amik sokszínben pompáznak, de arany árnyalatú is van benne, ezt a többi képen láthatjátok. A színesek sajnos körmön szerintem nem észrevehetőek, de hát ennél a lakknál nem is ez a lényeg, hanem a mágnesesség.
A gyűrűsujjamra kentem fel, rajta teszteltem a mágnesességet. Hát elsőre nem sikerült, de másodszorra se valami szépen. Meg kell tanulni a technikát, főleg ha azt szeretném, hogy az egész körmömön látható legyen a minta, ne csak középen. Ettől eltekintve remekül működik és még így is látványos! : )

Nem volt még mágneses lakkom, úgyhogy nagyon örültök neki, a színe pedig nagyon tetszik! : )
Ötletesnek találom, hogy a kupakban van a mágnes. Első ránézésre nem tudtam elképzelni, hogy hogy lehet ezzel kivitelezni a mintát, aztán ahogy megfogtam a lakkot rájöttem, hogy a szokásos kúp alakú kupakon van egy plusz kupak.


Nektek van mágneses lakktok?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakkot nyertél :) Tetszik a csillogása is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örültem neki! : )) Élőben még szebb, mint a képeket. : ) picit bánom, hogy a szivárványszínű csillogás nem olyan erőteljes, de a minta (nekem harmadik próbálkozásra) szépen kivehető : )

      Törlés