2014. március 25., kedd

Sleek blush - 933 Coral

Sziasztok!

A Pink Panda oldalán nézelődtem pirosítót keresgélve. Valamilyen narancsosabb árnyalatot kerestem, mivel a hajam eléggé bekorlátozza a fejemre kenhető színeket. Mondhatni lutrira rendeltem meg a Sleek 933-as Coral árnyalatát, hiszen élőben még soha nem láttam.


Végignézve a választékot, leszűkítettem a lehetőségeimet a Sleek termékeire. Szerettem volna a drogériás termékektől egy magasabb kategóriát, de még megfizethető áron.
Rengeteg blogot és különböző swatch-okat végigböngészve választottam ki a fent látható bébikét.


Látható, ez egy nagyon szép corallos, narancsos árnyalat. Abszolút kedvenccé vált, az ez előtt használthoz képest klasszisokkal jobb. Életet varázsol az arcomra, természetesen hat. Szépen építhető. A kézfejemen az ujjamra felvitt terméket húztam el, nincs alatta alapozó.

Ti próbáltatok már valamit a Sleek-től?

2 megjegyzés:

  1. Valami hasonló árnyalatot keresek én is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! :)
    Van nálam egy játék, ha van kedved jelentkezz. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés