2014. április 9., szerda

A DM merénylete ellenem

Sziasztok!

Ismerős érzés mindenkinek szerintem, amikor a kedvenc termékét kivonják a forgalomból. Hát így jártam én is, ráadásul most tényleg a legkedvesebb dolgot űzték el a polcaikról, mégpedig a kókusz- tiaré virág kivonatos sampont és balzsamot.
Nagyon sokat olvashattatok már róluk nálam, hiszen oda voltam értük! Az illatukért is és a hatásukért is. Az én hajamnak a legjobb termékek voltak, igazán nagy barátok voltunk...aztán egyszer csak eltűntek.

Szomorúan kutattam a polcon, de sehol, úgyhogy leemeltem egy kinézetben igencsak hasonló terméket.


Ugyan az a női arc, ugyan az a kinézet, még a virág is hasonlít csak a színe más, na meg a gyümölcs. Ők pedig: Színvédő sampon és balzsam vérnarancs és moringa kivonattal, UV- szűrővel, festett és színezett hajra.
Ugyan az csak nem kókusz tiaré virággal, hanem vérnarancs moringa kivonattal. És meg kell, hogy mondjam a hatása is szinte teljesen ugyan olyan! Szóval nem nyúltam mellé, barátok lettünk. Az illata finomabb, mint a kókuszosé volt, a hajam ugyanolyan jól kezelhető tőle és mosás után is érezhető még kicsit az illat. Tökéletes utód szerintem. : )

Ha szerettétek a kivont terméket, akkor ezt bátran ajánlom, nem fogtok csalódni! : )

1 megjegyzés: