2014. április 1., kedd

Grumpy TAG

Sziasztok!

Ha már április elseje van, akkor vegyük kicsit viccesebbre a figurát. : )


Hoztam nektek egy TAG-et, amit Grumpy TAG-nek neveztem el, de lehetett volna házsártos is, hiszen mindenféle bosszantó dolgokról olvashatunk majd a válaszokban. : D
Ezt a kérdés sorozatot én találtam ki, de vigyétek nyugodtan, szívesen olvasnám a válaszaitokat!

1. Mi bosszant fel leginkább a tömegközlekedésben?
Gyengém az ablak téma... Általában ki szoktam nyitni az ablakot, és rittig, hogy olyan valaki (általában idős néni) ül le elém, aki fogja és bezárja az ablakot. Ha csak ketten vagyunk a buszon és az összes többi ablak zárva, akkor is tuti oda fog ülni....

2. Legutálatosabb házimunka?
Porszívózás. Annál rosszabb nincsen!

3. Van olyan szomszédod, akit nem szeretsz? Ha igen miért?
Az összes : D Neem, nem az, hogy nem szeretem őket, mivel nem is ismerem őket. De azért bosszantó szokásaik vannak. Az egyik szomszéd harmonikázni szokott a felesége pedig énekel. Felbecsülhetetlen.

4. Körömfestéssel kapcsolatos dolog, ami felidegesít?
Ha nincs időm már a mintát ráfesteni aznap, tuti lepattog az alap szín.

5. Sminkelésnél mi okozza a legtöbb problémát?
Szerintem mindenkinek az egyforma tusvonal : D Nekem a két szemem a szempillám tövénél nem is ugyan olyan, szóval két különböző vastagságú vonalat kell húznom, hogy aztán egyforma legyen.

6. Főzésnél a legutálatosabb:
Ha kifut valami...

7. Legborzalmasabb film, amit valaha láttál?
Eddig csak a Magasfeszültség volt, de amióta láttam a Wall Street Farkasát a moziba, ez is felkerült a listára.

8. Valami, ami undort vált ki belőled, pedig egy hétköznapi emberből nem szokott?
Minden apró lyukacsos dolog, de leginkább a méh lép.

2 megjegyzés: