2014. április 15., kedd

Manikűrvadász 8.

Sziasztok!

Újabb fordulója volt a manikűrvadásznak, újra ellepjük a blogvilágot szebbnél szebb körmökkel : ))

A nyolcadik forduló házigazdája Thimmyke volt, ő sorsolta ki nekem a Lassan, de biztosan blog íróját, Katit. Bevallom őszintén, nem jártam még egyszer sem az oldalán, így kíváncsian nézelődtem nála!
Végül egy kis vidám, pöttyös manikűrre esett a választásom.

További képeket az ő alkotásáról ITT találtok.

Nagyon megtetszett ez a színátmenetes pöttyözés, olyan kis élettel teli. Ezért eset végülis a választásom erre, nem pedig a zöld csíkosra ; )

Én mondjuk nagyobb pöttyöket készítettem és a szivárvány színeit használtam fel. Sajnos a lila nagyon nem látszik a feketén : c kicsit világosíthattam volna. Az alap szín amúgy a NYC In NY Minute lakk 272 Bowery Black-je, a pöttyök akrilfestékkel készültek, a köztes színeket kikevertem : )

Ti szeretitek a színátmenetes körmöket?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!

16 megjegyzés:

  1. Szép lett, nagyon jók az átmenetek, meg hogy a szivárvány színeit használtad (eredeti terveimben nekem is ez szerepelt, de lakkozás közben jöttem rá, hogy nincs se kék, se piros lakkom :D)
    Sajnáltalak ám, mert nincs még sok manikűröm fent a blogon, nem volt nagy a választék, na de igyekszem majd több ilyen jellegű posztot is írni, teljesen lakkfüggő lettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy neked is tetszik! : )) ugyan, lehetett miből választani, egy zölddel szemeztem még nagyon, de végülis ennél maradtam, öröm volt viselni! : ))

      Törlés
  2. De jók ezek a színátmenetes pöttyöcskék :)

    VálaszTörlés
  3. A színátmenet baromi jó lett, és a fényes összhatás is tetszik! :D Ügyi! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem a fekete alap miatt nem épp a vidám kifejezés jut róla eszembe, de ettől függetlenül nekem is nagyon tetszik a manikűr, a szivárványos manikat amúgy is nagyon kedvelem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, így utólag nézve lehet fehér alapon kellett volna csinálni és akkor a lila meg a kék is látszik rendesen : )) majd legközelebb : ))

      Törlés
  5. köszönöm szépen amúgy, örülök, hogy tetszik nektek! : ))

    VálaszTörlés