2014. május 29., csütörtök

alverde deo roll-on, menta és bergamott teszt

Sziasztok!

A fent említett dezodorról szeretnék nektek pár sort írni.


Mindenki találkozott már a DM polcain ezzel a natúr termékcsaláddal. Kozmetikumok közül is próbáltam már ki termékeket, de most egy jó ideje ezt a deót használom, ez a második üvegem, így kellő tapasztalattal rendelkezek, hogy megírjam a véleményemet.

Habár mentásnak írja, tartalmaz citromkivonatot is, nekem ez érződik inkább az illatán.

Hatékonyságát közel a nullával tenném egyenlővé, ha nem használunk egy kis praktikát. Szép és nagyon jó, hogy se alkoholt se alumíniumot nem tartalmaz, viszont se a szagoknak se az izzadásnak nem szab határt.
De akkor miért is használom még mindig? Mert megvettem... és mert szódabikarbónával lehet rajta segíteni.

Egy papírkéztörlő segítségével le tudod szedni a görgős fejét, ezután beleraksz két púpos kiskanálnyi szódabikarbónát. Visszapattintod a golyót és felrázod, hogy összekeveredjen. Használat előtt érdemes szintén megrázogatni kicsit. Ez segít a szagokban, de délután nem árt újrakenni. Viszont a ruhán a foltok...
Mivel természetes, így nem gátolja meg az izzadást, tisztulnak a pórusok...értsd izzadsz, mint a ló.

A szódabikarbónával lehet rajta segíteni, viszont biztos, hogy nem vásárolnám meg még egyszer, inkább kísérletezgetek még, hogy melyik lesz a számomra megfelelő deó.

Fontos, hogy a szódabikarbónás trükk csak natúr deoókkal működik, a többi felhabzik és elkezd kijönni a flakonból, valamit kinyomja a golyót is.

Ti próbáltátok már?

5 megjegyzés:

  1. Próbáltam már èn is sokfèle termèszetes deót, de sajnos egyik sem vált be. A szódabikarbóna praktikáját már èn is hallottam bár ezt a felhasználási módot mèg nem;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor örülök, hogy újat mutathattam : )))

      Törlés
  2. Számomra ez az egész újdonság, de azt hiszem nem fogom megvenni..túl macerásnak hangzik :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanez a deo van meg nekem is és borzasztó. Izzadsz mint a ló és jó büdös leszel tőle, pedig volt már deo ami bevált nekem, de ez biztos nem kerül fel a sikerlistára!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát akkor nem csak én tapasztalom ezt :/

      Törlés