2014. május 20., kedd

Instamix 10.

Sziasztok újra!

A fránya vizsgaidőszak felütötte a fejét, úgyhogy ez az eltűnésem oka. Viszont holnap pihi van, úgyhogy beidőzítek nektek jó pár bejegyzést!! : )) Nem csak itt, hanem a másik blogomon is! Ma pedig egy kis instagram válogatást hoztam mert már régen volt.

Banám mogyoróvajjal, mogyoróval és aszalt vörösáfonyával
Pesten meglátogattuk a Burger Kinget, karamellás frappé (ha jól emlékszem) omnomnom
VB tictac nagyon fincsi!! Ti várjátok már? 
Vizsgaidőszak = zöld tea időszak
NYC szempillaspirál teszt is volt
Róla nemsokára lesz teszt!! : )
Egy kis cuki : ))) Legeli a citromfüvet.
omnomnom
Csajokkal kaptuk a helyes válaszért : )


Legyen szép napotok! : ))

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. szerintem nagyon finom : ))
      és Neked is az lesz (meg mindenkinek), ha szereted a marcipánt! : DD ugyenis teljesen olyan íze van, mandulás. : )

      Törlés
  2. Dr Pepper. :D Nem cseresznyés? Én eddig úgy tudtam cseresznyés, nekem koktélcseresznye illata van. :D Mondjuk arra már nem emlékszem, hogy ezt honnan vettem, vagy a True Bloodban olvastam, hogy olyan, mint a Cherry coke, csak fűszeresebb, vagy az eladó mondta, amikor először vettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van cseresznyés változata is : ))
      mondjuk nekem a koktélcseresznyének is marcipán íze van : DDD

      Törlés
  3. Nagyon cuki a kis citromfűlegelő:)

    VálaszTörlés