2014. május 21., szerda

Lakozz! Fotózz! Posztolj! 6. forduló - Fantázialények

Sziasztok!

Az előző fordulóból ugyan kimaradtam, most viszont teljes bedobással készültem erre a LFP! részre. A témát most You You adta meg a Marlenka blog írója.


A fantázialények rögtön beindították a fantáziámat és különbnél különb ötlet jutott az eszembe. A végén viszont egy a stílusomhoz is passzoló manikűrt készítettem.

A vámpír lett az én lényem. Először gondoltam sellőre és unikornisra, aztán sárkányra és manóra is, de valahogy egyiket sem éreztem igazán magaménak.
Később Drakula és Frankenstein vetélkedett, végül a vérszívó nyert. : )

Remélem tetszett nektek az alkotásom, lentebb megtalálhatjátok a többiek munkáit is! : )



Legyen szép napotok!


11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :) Szuper lett!

    VálaszTörlés
  2. Legjobban a nagy ujjadon lévő mint a tetszik, de többi is nagyon jól néz ki:))

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik. Olyan kis barátságos Drakula. :) Na és a különféle fröcsögő, csöpögő vér effektek... :D Jól sikerült, na! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen csajok! : ))
    Örülök, hogy tetszik! : )

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy a vámpír lett, és szép a manikűr. Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon jó lett, ügyes vagy:D

    VálaszTörlés