2014. május 28., szerda

Naptej kérdés, avagy mi vált be nekem?

Sziasztok!

Pár nap és hivatalosan is nyár van!
Nemsokára beköszöntenek a forró 40 fokos napok, amikor szeretjük süttetni kicsit a hasunkat, viszont nélkülözhetetlen a bőrünk védelme.
Én tavaly előtt próbáltam ki először a Sun Ozon termékeket és, hogy őszinte legyek teljesen meg vagyok velük elégedve.

A kis gyűjteményem
Igaz külföldön nem volt tesztelve, csak itthon, viszont itt teljesen beváltak.
Mint látjátok van egy 30 faktoros, ami a kezdeti időszakban kell. Később én már csak húszasat használok. Kipróbáltam a naptejüket és a napolajukat is, mind a kettő ugyanolyan megbízható, az olaj természetesen könnyebben oszlatható.
A napozás utáni testápolóját is nagyon szeretem, mind a tóparton, mind a strandon nagyon nagy hasznát vettem, ugyanis én rosszul vagyok ha a klóros víz vagy a homokos part miatt száraznak érzem a bőröm, ettől pedig teljesen elmúlik ez a kellemetlenség.

Tavaly is írtam már egy bejegyzést a termékcsaládról ITT elolvashatjátok a bővebb véleményemet.
A Rossmanban sokszor akciósak, szeretnétek, ha szólnék róla az éven is?

Próbáltátok már valamit tőlük?

1 megjegyzés:

  1. Használtam már szerintem én is ilyet. :) Én idén Müllereset vettem 20 faktorosat. Meg kaptam ajándékba egy lightos 8-as Niveát, ami karotinos és elősegíti a barnulást. :3

    VálaszTörlés