2014. június 30., hétfő

Blog születésnap!

Sziasztok!

Két évvel ezelőtt ültem le először, hogy megírjam az első bejegyzést a blogra. Azóta rengeteg minden történt, sokan összegyűltetek és olvastok, kommenteltek nap mint nap, aminek hihetetlen módon örülök!


Az elmúlt két évet össze sem tudom igazán foglalni, 333 bejegyzés született, több mint 28 ezer oldalmegjelenítésem volt és 78 feliratkozottam. Köszönöm nektek!

Rettentő mozgalmas volt itt az élet tavaly június 30.-a óta, először is belevágtam egy Nyári körömkihívásba, amit Ivett indított. A párom kitöltötte a pasi kvízt, amit nagyon sok bloggerinánál olvashattatok. : )
Ebben az évben engem is elkapott az Instagram láz, időről időre itt is láthatjátok a képeimet az Instamix bejegyzésekben. Belekezdtem a Nyári képkihívásba, de két hétig jutottam... szeretnétek, ha folytatnám az éven? Olyan szerencsés voltam, hogy nyertem B Nixonnál a nyereményjátékán és azért a NYC szájfényért még mindig oda vagyok és ennek a tetejére még a Nail Club-os lányok is felkértek egy fordulóra, ahol a képregény volt a téma, igazán élveztem.
Karácsonykor megkaptam a gél lakk készletem, ami talán inkább az én életemben volt nagyobb forduló, mintsem a blogéban, de azért itt is egyre több gél lakkos posztot olvashattok. Részt vettem Manna Karácsonyi körömkihívásán és a Karácsonyi blog kihívásban is.
Januárban én is beszálltam az IsaBella által kitalált Lakozz! Fotózz! Posztolj! körmözésbe
Nem olyan régóta szombatonként  egy-egy szoba összeállítást láthattok.
A healthy lifestyle wiht bree blogon is már 16 feliratkozóm van, aminek nagyon nagyon örülök!
A végére pedig még itt van egy kis cukiság a Kisállat TAG.

Köszönöm nektek ezt a két évet, remélem még sokáig, örömmel olvastok majd!
Holnap egy igen szuper kis dolog tesztjével jövök! : )
Legyen szép napotok!

5 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot, és még sokat-sokat! ^^

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot, még sokat-sokat! ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen lányok! : )
    Remélem továbbra is olyan dolgokról fogok majd írni, ami érdekel titeket! : )

    VálaszTörlés