2014. június 2., hétfő

Gardróbpszichó TAG

Sziasztok!

Ezt a TAG-et a Tipegő Zombi blogon olvastam, és mivel rögtön megtetszett, így kitöltöm én is.



1. Ki öltöztetett gyerekkorodban? Ő hogyan öltözködött?
Anyukám öltöztetett.
Anya a mai napig nagyon jól néz ki, mindig ámuldoznak, amikor megmondja hány éves és, hogy van egy (lassan) 21 éves lánya. Véletlenül sincs besavanyodva és abszolút fiatalos minden tekintetben, köldök piercigje is csak kb. 4 éve nincs, amikor egy műtét miatt ki kellett vennie, aztán nem rakta vissza. Ezekből adódik, hogy mindig is úgymond divatosan, fiatalosan öltözködik. Persze nincs ki a hasa a felsőkből, meg nem vásárol fel mindent, ami éppen divatba jön, de abszolút fiatalos és általában inkább néznek minket testvéreknek, mint anya-lányának.

2. Szükséges praktikumnak vagy kreatív folyamatnak tekinted az öltözködést?
Kreatív folyamatnak. Ugyanis én mindig olyan ruhadarabokat választok, amik engem tükröznek, amik igazán breesek. Megőrülnék ha én is egy lennék azokból a tucat emberekből, akik reflexszerűen veszik le a legújabb trendek darabjait és kismillió ugyanolyan rohangál szemben az utcán. Engem soha nem érdekelt a legutolsó divat, viszont az mindig is, hogy önmagamat tükrözze a megjelenésem.

3. Kritizáltál valaha társaid vagy szüleid az öltözködésedet?
Nagy szerencsém volt/van, hogy anyukám még a "csak feketét hordok" korszakomat is abszolút megértette, és kb. csak kétszer vagy háromszor kérdezte meg, hogy nem akarok-e kicsit színesebben öltözködni, pedig ez a "sötét korszak" évekig tartott. Soha nem kritizálta, hogy ma is feketét veszek fel feketével, ahogy azt sem, hogy ehhez a megjelenéshez tartozó zene kiabál a szobámból. A barátaim sem firtatták soha, elfogadtak így. Akik meg nem voltak a barátaim, hát azok....nem tudom, az, hogy a ruházatomra szóltak volna be, az nem maradt meg. : D

4. Melyik a kedvenc színed? Előfordul a ruhatáradban?
Zöld a kedvenc színem, és igen, határozottan előfordul, ugyanis jól is áll. : D

5. Sokszor vásárolsz stílusában ugyan olyan ruhadarabokat?
Igen. Van 3 ugyanolyan pulcsim a C&A-ból, zöldbe, kékbe és feketébe. Illetve szintén 3 ugyanolyan ujjatlanom a Reserved-ből, feketébe, citromsárgába és narancssárgába.
Nagyon szeretem még a hosszított, asszimetrikus pulcsikat, amik ugye most divatosak, így elég bosszantó, hogy sok hasonszőrű pulcsit látok az utcán, de azért azok mégse olyanok, mint az enyém. : DD

6. Hasonlóan öltözködsz, mint a többi nő a környezetedben?
Nem gondolom, hiszen mint írtam, mindig az egyéniségemet akarom tükrözni. Többször hallottam már, hogy ez olyan tes, szóval szerintem van egy kiforrott stílusom.

7. Olyan a ruhatárad, amelyet valóban megengedhetsz magadnak?
Mivel még nincs saját keresetem, így jobb is, mint amit megengedhetek belőle : DDD
De viccet félretéve, a rendelkezésemre álló pénzből szerintem abszolút reálisan vásárolok és amúgy lehet az tőlem Chanel is, ha nem tetszik. Nyilván a kinézett Vivenne Westwood óra magasan meghaladja a nemlétező keresetemet, úgyhogy erre térjünk vissza akkor, amikor már lesz saját állásom.

8. Milyen lenne az ideális gardróbod? Miért nem ezt látod, ha a szekrényedbe pillantasz? Mi a legnagyobb akadálya?
Hát a legnagyobb akadály az az, hogy nincs gardróbom. Persze minden nő álmodozik egy külön gardrób szobáról. Az enyémbe fából készült polcok lennének, külön beakasztós és külön fakkos résszel, lent pedig cipőtartóval. Igazából semmi extrára nem kell gondolni. A ruhák pedig nagyon nem lennének másak benne, mint most. Talán kicsivel több lenne mindenből, hétköznapi, alkalmibb és edzős ruhákból is.

9. Kerülöd a tükröket vagy lopva mindig belepillantasz?
Nem lopva pillantok beléjük, hanem belenézek mindig. És nem csak a tükrökbe, hanem a tükröződő felületekbe is. Miskolciaknak a Pláza oldala biztos nem mond újat. : D Haj, ruha és, hogy hogy néz ki rajtam a ruha.

10. Sokat rejtesz el vagy sokat mutatsz magadból?
Azt hiszem egy egészséges határon mozgok.

Ha tetszett nektek ez a TAG töltsétek ki ti is! : ))
Legyen szép napotok!

3 megjegyzés:

  1. Tetszettek a válaszaid, már én is tervezem a kitöltését :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy kitöltötted, és tetszettek a válaszaid. :D

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy tetszett lányok : ))

    VálaszTörlés