2014. június 25., szerda

Instamix 11

Sziasztok!
Igaz, hogy azt írtam, hogy szerdától vagyok, de így az utolsó vizsgahét egy kicsit átrendeződött, így még péntekre bekerült egy szigorlat. De azért hoztam nektek egy személyesebb bejegyzést, szombatig, amikor visszatérek! : )

Giga pukkasztóóó
Csináltam méterest
felvágva is jó lett : )

finom és krémes
beszereztem én is!! : )
Amikor még szuper jó idő volt.... :/ 

Annyira cukii!! : DD
Kis gyomorrontásos csámpás róka.
Snidlinges cottage
Legyen szép napotok! : )

7 megjegyzés:

  1. Ha rágóznék, szívesen kipróbálnám azt a trópusi ízvilágú Orbitot:) A méteresed meg nagyon guszta, én mondjuk csak karácsonykor sütöm (amin a párom ki van akadva, mert az összes karácsonyi sütit az év többi napján is szeretné fogyasztani, de én ezekről a hülye hagyományos megszokásokról nehezen tudok leszokni).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon finom!! : )) megéri kipróbálni, ha szembejön az emberrel.
      én most csináltam először méterest, de ízlett mindenkinek : ))
      és amúgy meg tudom érteni, jó az ha vannak olyan dolgok, amiket csak karácsonykor csinál az ember : ) nálunk ilyen a mézeskalács süti. mivel csak akkor készíted, így megmarad az a kellemes, meghitt hangulata, ami karácsonykor is van : )

      Törlés
  2. Hmmm ez a süti nagyon guszta! Mennyire jó ez a fehérje?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. finom és krémes, tényleg ilyen csokis keksz ízű, tejjel gondolom még finomabb, de nekem valahogy még mindig a Scitec Nutrition fehérjék ízlenek a legjobban. : )

      Törlés
  3. Isteni jól néz ki az a süti. :) A tengerimalac meg nagyon cukker. :D

    VálaszTörlés