2014. június 4., szerda

Kisállat TAG

Sziasztok!

Ezt a TAG-et Móni szépségvilága csatornáján találtam, ami nagyon megtetszett, így gondoltam megcsinálom én is. Láthattatok már néha néha képet a kucuról, leginkább instagarammon, de most kicsit többet megtudhattok róla. : )


1. Hogy hívják a kisállatod?
Sándornak, ezen mindig jót mosolyognak az emberek. Amikor hozzánk került, anya mindenkit Sanyizott, mert a munkahelyén rákaptak erre a Sanyizásra és így lett ő is Sándor.

2. Milyen fajta állat ő?

Tengerimalac, rozettás és hosszú szőrű. Próbáltam már a neten keresgélve belőni, hogy milyen fajta lehet pontosan, de mindig azt írták, hogy a hosszú szőrű és általában két színű malackák bundája durva. Az övé meg kifejezetten pihipuhi szóval. : )

3. Milyen régóta van nálad?
2008 februárjában került hozzánk, tehát már hatodik éve van itt. Kis fiatal kucu volt még, amikor elhoztuk szóval 6-7 éves között kell lennie.

4. Hogyan szerezted?
Az egyik rokonunkhoz került ő az egyik társával, de ők csak ideiglenes befogadók voltak. Anyáék mondták, hogy menjünk nézzük meg őket, én persze mondtam, hogy nem megyek mert én biztos nem fogok tudni úgy hazajönni, hogy ott hagyom. Aztán mondták, hogy ők se úgy gondolták, szóval elmentünk és elhoztuk. : ))

5. Milyen idős a kisállatod?
Mint írtam 6-7 éves között kell,  hogy legyen.

6. Van-e valami vicces tulajdonsága a kisállatodnak?
Hát már alapból a kinézete az, amilyen kis fidresfodros (punk), de ráadásul a fenekén hosszú a szőr, uszálya van. : )

7. Mit jelent számodra a kapcsolatod a kisállatoddal?
Nagyon szeretem, kis lükefejű. Nagyon régóta velem van, átélte velem a felvételit, az érettségit, most pedig az egyetemi jegyzetek sarkát rágja meg nagy bőszen. Nem tudom elképzelni, hogy nincs ez a kis szőrpamacs, aki szinte belém bújik, ha valami megijeszti, hogy nincs aki reggel 8kor kelt, hogy ő éhes és még azt is érzékeli, ha a konyhában uborkát vágok.

8.Van-e valamilyen közös kalandotok?
Hát utaztunk már együtt a Balatonra és Hajdúszoboszlóra is, de igazából vele egy szimpla erkélyen kint töltött nap is lehet kaland. Rendszeresen harcolok a jegyzeteimért mert ő kajának nézi őket, illetve a mentát és citromfüvet sem lehet vele kettesben hagyni mert úgy tépi, mint akit éheztetnek.

9. Milyen beceneveken hívod a kisállatodat?
Sanyi, szőrcsimbi, lükefejű, éhenkórász : D, kucu

Ha tetszett a TAG és nektek is van kisállatotok, töltsétek ki! : )

9 megjegyzés:

  1. jaj de kis cukorfalat *-* imádom a tengerimalikat :) anno nekem is volt egy picike kis lány, Cuky, aki sajnos alig 4 évesen elpusztult az ölembe, pedig nagyon szerettem :( mindig bírtam, mikor mondtam neki "szégyelld magad" a mancsaival megdörzsölte az orrát, mint ahogy a kutyákat tanítják meg erre *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó sajnálom : (
      biztos ő is nagyon édes volt! : ))
      és az meg, hogy szégyellte magát *-* egyem meg : ))

      Törlés
  2. Aranyos volt ez a TAG, és a kisállat is cuki.
    Szívesen kitölteném, csak nekem nincs kisállatom. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki ez a malacka :-) Jó volt olvasni a válaszaidat, jó ötlet volt kitölteni ezt a kérdéssort :-)

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy tetszik lányok! : )

    VálaszTörlés