2014. június 3., kedd

Manikűrvadász 9.

Sziasztok!

Egy újabb fordulóhoz értünk a Manikűrvadász életében. Ezúttal Manna sorsolta ki a társamat, aki Szilvia lett, a K-öröm blog írója.

Aki jártas Szilvi blogján, az tudja, hogy a szép ovális körmeire mindig valami remek mintát csinál. Sokat nézelődtem, hogy mit is kéne alkotni tőle, végül az elsőre megtetszett manikűrre esett a választásom.

Ezt a manit választottam, mert amint megláttam már tudtam is, hogy melyik lakkjaimmal készíteném el. Essence into the Ocean kiadásának 01 bubble bubble lakkja motoszkált folyamatosan a fejemben.


Nos, ez lett belőle. Mindig is szerettem volna ezt az Essence lakkot a teljes körmömön látni, de valahogy mindig soknak éreztem. Most viszont itt volt a tökéletes alkalom!


A sötétlila foltok élőben sokkal kivehetőbbek, mint a képeken. Ezeket az Astor 267 Purple Queen lakkjával csináltam.

Érdekes módon lámpafénynél jobban látszanak. : )

Remélem tetszett nektek a levadászott körmöm, nézzétek meg a többiek munkáit is! : )


20 megjegyzés:

  1. Lehet hogy elfogult vagyok, de ez a minta nagyon jól mutat az általd használt színekkel! Pazar látvány :)

    VálaszTörlés
  2. Hűha, ez eszméletlen jól sikerült!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ezekkel a színekkel :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó színválasztás! Kár, hogy lemaradtam erről a trendkiadásról...

    VálaszTörlés
  5. oooh az a lila *-* jahjjj! Szépséges lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Wááá, ez veszettül jó lett!!!! O.O

    VálaszTörlés
  7. Egyet értek az előttem szólókkal, baromi jól néz ki! A leopárd minta amúgy is a szívem egyik csücske. ^^

    VálaszTörlés
  8. köszönöm szépen lányok!! : )))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon tetszik ez a csajosabb színű verzió, csodaszép lett :-)

    VálaszTörlés
  10. köszönöm a dicséreteket! : ))

    VálaszTörlés