2014. július 10., csütörtök

Balea Carambola Lambada teszt

Sziasztok!
Nagyon szeretem a Balea tusikat, jó párat elhasználtam már és én abszolút meg vagyok velük elégedve. Főleg ez az új tavaszi/nyári limitált kiadás :P


Ennek csillaggyümölcs illata van és a szokásos Balea minőséget hozza.
Az illata!!!! hát valami hihetetlen üdítő. Annyira finom, hogy legszívesebben megkóstolnám, tavasz végén használtam és abszolút a nyárra készített fel. Viszont most nyáron (na nem ebben a takony időben) is el tudom képzelni. Ha valami igazán finom és jó hangulatot okozó tusit kerestek, akkor erre mindenképpen ruházzatok be!
A DM-be most amúgy is 25%-os kedvezmény van 25 ponttért minden tusfürdőre!!

Ti próbáltátok már?

4 megjegyzés:

  1. Pont nemrég vettem meg, alig várom, hogy használhassam ^^

    VálaszTörlés
  2. Én is nemrég csaptam le rá, de jelenleg a sima grapefruitosat használom tőlük, és az is isteni :-)

    VálaszTörlés
  3. Díjat kaptál tőlem :)
    http://megaera-magical-world.blogspot.hu/2014/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaj nagyon szépen köszönöm!!! : ))

      Törlés