2014. július 14., hétfő

Díjat kaptam!

Sziasztok!

Nagyon szeretném megköszönni itt is, a Mesevilágom blog írójának a díjat!! Igazán örülök neki!
A következő kérdéseket kaptam:

1. Ha csak egyetlen ételt ehetnél életed végéig, mi lenne az?
Hát ez egy nagyon jó kérdés. Mivel épp egy speckó diétán vagyok, így eléggé egyhangúan (de egészségesen!!) étkezek és az agyam eléggé átállt már az egészségesebb életmód és alakmegőrző kaják fogyasztására. Ha ettől a felfogástól eltekintek akkor a gyümölcsöket választanám. Ha viszont nem, akkor bulgur fűszeres csirkehússal és paradicsommal.

2. Melyik az az embertípus, akit semmilyen körülmények között nem tudsz elviselni?
A buta emberek. A buta embereknek több alfaja is van, és mindegyik borzasztó. Az is aki csak néz ki a fejéből és csak úgy létezik, de az is aki roohhhaadt okosnak hiszi magát és mindenbe bele kell ütnie az orrát, bele kell okoskodnia, holott fingja nincs a dologról. És van még egy roppant rossz verziójuk is, akiket most ki fogok emelni, ezek pedig az örök hovatorzzak?? problémával küzdők. Ide oda csapongnak és magukról se tudják, hogy igazán kik és mik is jellemzik őket, mindemellett maguk ellen is beszélnek.
Most csak három verziójukat írtam le, de mind kikerget a világból.
Azt szeretném leszögezni, hogy a buta jelzőt véletlenül sem az iskolázottságra értem!

3. Ha az életed egy filmcímmel kéne jellemezni, mi lenne az?
Fúúú na ez egy nagyon fogós kérdés. Nemigazán tudom magam egyetlen filmmel jellemezni, mert eléggé összetett vagyok. Ha mindenképpen mondani kéne valamit, akkor a Karácsonyi lidércnyomás és a Pocahontas keverékét írnám : D és ez máris nem egy. De talán ez a kettő összegyúrva ad a leginkább engem. Az elvont én, aki szereti a furcsa dolgokat és meg van a saját kicsit sötét világa plusz a természet és állat szeretet, a szél szavait is értő belső.

4. Szeretsz új dolgokat kipróbálni vagy inkább a megszokás embere vagy?
Szerintem határozottan szeretek új dolgokat kipróbálni, de bizonyos határok között. A nagyon nagy magassággal kapcsolatban nem, de minden más jöhet.

4 tény rólam:

  • Sokáig a fekete szemceruza volt a "legjobb barátom". A pandaszemek nálam is játszottak, éljen a rock and roll!! : DD
  • Soha nem voltam még részeg. Sajnos a korombelieknél (alatt meg pláne!) elég ritka az ilyen, aki nem itta még hányásig magát. Én mindig megállok akkor, ha érzem, hogy ingatag a föld...viszont eddig a szintig is igen ritkán jutok el. 
  • Nekem mindegy milyen kutyát, sőt mindegy milyen állatot raksz elém, még krokodil is lehet, cuki lesz. Nagyon szeretek minden állatot. Nagy álmom, egy lehessen egy saját Rottweilerem és Corgim. A roti függőségem még kiskoromból hozom, a Corgikba meg az elmúlt 1 évbe szerettem bele igazán.
  • Két évente egyszer hordok szoknyát. Nadrágos csaj vagyok : D
Köszönöm szépen még egyszer a díjat! : )
Holnap jön a köröm kihívás második fordulója, azután pedig egy hihetetlen kedves gesztusról fogok nektek írni!

Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. De jó, köszönöm, hogy kitöltötted, nagyon tetszettek a válaszaid. A buta emberekkel kapcsolatos dolgokban maximálisan egyet értek veled!

    VálaszTörlés