2014. július 29., kedd

Egy nap velem

Sziasztok!

Többeteknél láttam már ilyen bejegyzést és én nagyon szerettem. Ezek mindig kicsit személyesebbek, kicsit belelátást engednek a bloggerinák életébe. Gondolom csinálok én is egy ilyet, leírom, hogyan is telik egy napom a nyári szünetben. 
Az, hogy mikor kelek reggel az változó. Függ attól is, hogy milyen volt az előző napom és attól is, hogy milyen lesz az időjárás aznap. Mivel a fotók készítésekor csodás napsütés volt, így reggel 9 körül ébredtem és a magamhoz térés, reggelizés után kifeküdtem napozni az erkélyre. Nekünk egészen fél 12-ig ide süt a nap és szerencsére jó nagy erkélyünk van, illetve nincsenek házak a közelben, így nyugodtan ki tudunk feküdni barnulni kicsit. : )

A napozás után edzeni szoktam, hogy letudjam még a kora délutáni órákban. Most futni mentem, ami körülbelül egy órát vesz igénybe, plusz az oda-vissza út. A füles és a víz elmaradhatatlan. Én furcsa módon sokkal jobban szeretek egyedül futni, ugyanis ha valaki van velem (még ha nem is beszélgetünk, de ott fut mellettem) akkor úgy érzem, hogy sokkal kevésbé bírom és lassít engem.

Futás után itthon várt a jól megérdemelt ebéd, ami köles, fűszeres csirkemell és zöldségek voltak. Persze először egy adag fehérje ment le, hogy szépen beépüljön az izmokba.




Evés és sütögetés közben Paradise Kiss-t néztem youtube-on. Külön öröm, hogy japán szinkronnal van fent. Nagyon jó és egyben érdekes is hallgatni, hiszen ott van a magyar felirat de mégsem értem a japánt, nem úgy, mint az angolt ugyebár.
Különleges ez a nyelv.


És mint írtam, sütögettem is. Páromnak készítettem ezt a mini dobos tortát, mert már olyan régóta emlegeti. Bevált recept, ha szeretnétek belinkelem.

Ezután elkészültem és mentem a kis sütikével Dávidhoz. Nála pedig fetrengtünk és TV-t néztünk...semmi érdekfeszítő. : D


Remélem tetszett nektek ez a kis személyesebb poszt, ha szeretnétek még időközönként ilyet, írjátok meg nekem kommentben.

Legyen szép napotok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése