2014. július 25., péntek

Fürdőruha inspirálta 4.

Sziasztok!
Itt van egy újabb fürdőruha inspirálta köröm, a mostaninál ez a szett volt a téma:

Egy tipihus csajos fürdőruciról van szó..eléggé távol áll tőlem az ilyen öltözet : DDD azért remélem a körmöm tetszeni fog nektek! : )

Az alap szín a Lovely gloss like Gel Nr. 411-es színe, erre a párduc mintákat az Essence 116 gorgeous bling bling-jével és a szintén Essence 124 wanna say hello lakkjával festettem.


Nézzétek meg a többiek munkáit is! : )


11 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült a párducminta! :)

    VálaszTörlés
  2. A masnis ujjadat elfogadnám szívesen, és szerintem más mintával a többit is. Nem rajongok az állatmintáért.
    Amúgy tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem se nagyon fekszik a párduc minta, régen csináltam neon zöld lakkra zebra csíkokat, na az tetszett, de amúgy én se nagyon hordok ilyet. : )

      Törlés