2014. július 15., kedd

Fürdőruha inspirálta kihívás 2.

Sziasztok!
Itt a kihívás második fordulója, most ez a szett adta az ihletet:

Igazából eléggé gondban voltam, a csíkozás igen kifogott rajtam.


Szerintem ez lett a legrosszabb manikűrjeim egyike. A csíkokat szabad kézzel, ecsettel próbáltam meghúzni, ez látható is azt hiszem. A gyűrűs ujjamon a bikini alsó része jelenik meg, a kék minták pedig a pántokat akarják szemléltetni. Lehetett volna jobb is, viszont időhiány miatt már nem tudtam nektek újat készíteni. De semmiképpen nem szerettem volna kihagyni ezt a kört. : )

Nézzétek meg a többiekét is!


4 megjegyzés:

  1. Szerintem nem lett rossz! :) Mivel a díszítőszalag mindig kifog rajtam, én is mindig szabad kézzel készítem a vonalakat, gyakran rontok is, de inkább az, minthogy az egész lakkozást felvegye a díszítőszalag miközben lehúzom a körmömről. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon csini lett. :) Nekem csak akkor szedi fel az alap lakkot a szalag, ha nem hagytam teljesen megszáradni a lakkot és úgy ragasztottam rá. :/ Ezért kicsit időigényes a díszítőszalagos megoldás... De szerintem teljesen jók lettek így is a vonalak. :)

      Törlés
  2. Szerintem szép lett! :)) Én most az egyszer díszítőszalaggal csináltam, de soha többé. :/

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen lányok!! nagyon aranyosak vagytok!! c:

    VálaszTörlés