2014. július 30., szerda

Fürdőruha inspirálta kihívás 5.

Sziasztok!

Elértünk a fürdőruha kihívás utolsó állomásáig. Ebben a fordulóban ez a szép, kék bikini volt az ihlet adó:


Amikor először megláttam a képet máris tudtam, hogy melyik lakkjaimat fogom felhasználni.
Aztán jött a döbbenet, hogy megváltam a szép SHe világos kék lakkomtól, mert csúnyán beszáradt. Tehát muszáj voltam az egyetlen egy darab sötét kék lakkomból kevergetni.

Nos, szerintem látszik, hogy kicsit meggyűlt a bajom vele, de próbáltam a legjobbat kihozni belőle. : )
Illetve szerettem volna kicsit feldobni a kókuszos koktéllal ;)
Köszönöm szépen IsaBellának ezt a kihívást, következő hónapba indul neki egy újabb, nézzétek meg!

Addig is itt vannak a többiek alkotásai:

1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett így is! A kókuszos itóka meg ötletes! :)

    VálaszTörlés