2014. július 4., péntek

Körömlakk TAG

Sziasztok!

Ezt a TAG-et breakfast at Fruh csatornáján láttam és gondoltam kitöltöm én is. : )


1. Mi a kedvenc fedőlakkod?
Egyértelműen az Essence XXXL Shine gel-look fedőlakkja. Ezzel a fedővel a manikűrjeim egy hetet is kibírnak szépen. Igaz, hogy baromi lassan szárad és a vége felé már kis buborékok is tapasztalhatók, de akkor is eddig ez a legjobb.

2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
Ha SOS helyzet van, akkor tuti, hogy a Neutrogena kézkrémemhez nyúlok, ugyanis az két nap alatt helyreteszi a kezeimet, hogyha annyira ki vannak száradva.
A kedvenc körömápoló termékem az a Moyra körömbőr ápoló olaja, narancs- mangó illatban. Nem kifejezetten körömre kerül, de nagyon megszerettem. Gél lakkozás után vagy a lakk leszedése után igazán jó érzés a köröm körüli területen.

3. Glitter vagy matt?
Glitter. Az abszolút kedvenc pedig: Essence 103 space queen
Egyszerűen nincs olyan lakk, amint ne dobna fel és amin ne mutatna jól!


4. Mi az aktuális körömlakk szerelmed?
Most nincsen körömlakk szerelmem.
Nyáron szeretjük a neon rózsaszínt, főleg a lábaimon. Tervben van egy Diamond Nails neon rózsaszín gél lakk beszerzése, szerintem az lesz a szerelmem. : D

5. Melyik a kedvenc márkád?
Nincsen kedvenc.

6. Melyik a kedvenc lilád/rózsaszíned/pirosad/kéked/zölded?
Lila: Essence into the Ocean kiadás 01 bubble bubble  Annyira tetszik a színe, mégis elég ritkán használom. A lila nemigazán az én színem.
Rózsaszín: Aden 45 Shocking Pink  Szegénykém bedöglött, és ahol eddig vettem már nem lesz több Aden termék : ( Pedig jobban szerettem, mint a Moyrás pinket.
Piros: OPI Cajun Shrimp  Ez egy nagyon szép piros, némi narancsos beütéssel. Szegény kupakját teljesen szét kellett drincsolni, ugyanis úgy mentettem meg egy körömlakkgyilkostól, aki szanaszét folyatta a lakkot az egész üvegen, így totálisan be volt száradva és fogóval is csak nagyon nehezen lehetett kinyitni.
Kék: Lora M401  Egy kék glitteres lakkon kívül ez az egy kék lakkom van : D Egy sima, mélykék szín.
Zöld: Lovely Wonder Nails kollekció zöld lakkja, a száma sajnos lekopott. Régóta nem lehet kapni már ezt a kollekciót, azt se tudom mikor, talán két évvel ezelőtt vettem, télen, mint kifutó termék utolsó darabja. Teljesen odavagyok érte és a szívem szakad meg, hogy már nem lehet kapni! Ha valakinek csak kallódik otthon egy és nem használja, én szívesen megveszem tőle! : )


7. Mi a kedvenc téli lakkod?
Tavaly nyertem a Pink Panda facebook oldalán ezt a Barry M mágneses zöld lakkot, ami tele van apró csillámokkal és a szivárvány összes színében csillognak. Az előző télen inkább a francia gél lakk volt a körmös főszereplő, de idén biztos sokat fogom a Barry M-et viselni.

8. Melyik a kedvenc nyári lakkod?
A már említett Aden 45, vagy a Moyra neon pinkje. Aztán nemsokára remélem a DN neon pinkje lesz! : D

9. Melyik a kedvenc tavaszi lakkod?
Mint írtam a Lovely zöld lakk volt szinte egész tavasszal a körmeimen.

10. Melyik a kedvenc őszi lakkod?
Lovely Gloss like Gel kiadás Nr 90  Ez egy szép zöldes kék lakk, tavaly kaptam születésnapomra, ami szeptemberben van és onnantól egész sokáig csak ez a lakk volt a körmeimen.

+1. Melyik a kedvenc nude lakkod?
Egy nude lakkom van az Essence nude glam kiadás 04-es iced latte lakkja, viszont ennek a színét rettentően szeretem.


Remélem tetszett nektek ez a TAG, töltsétek ki ti is!
Legyen szép napotok! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése