2014. július 27., vasárnap

Lora glitterszendvics lakk

Sziasztok!

Most egy új kedvencemet mutatom be nektek. Azt hitem ez lett a nyári lakkom (a pink mellett), ugyanis gyorsan szárad, mutatós, de mégse veri ki a szemedet. : DD

Bizony a Lora új lakkjai közül a fehér alapban mindenféle flitter lakkról beszélek. Ennél a manikűrnél a mutató és a kisujjamon alá kentem az OPI Cajun Shrimp árnyalatát. Erre a két ujjamra két réteg került a Lorából, a többire pedig 3, mert így fed igazán.

Nektek tetszik? Szeretitek a szendvics manit?
Esetleg meg is vettétek ezt vagy a rózsaszín verziót?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, tényleg jó dobása volt ez a Lorának :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szépek, már régóta vadászom őket, de akárhányszor járok az eurós boltba, mindig le van fosztva a Lora állvány :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nekem nagyon szerencsém van! : D eddig bárhol jártam, találtam belőlük.
      Manna mondta, hogy a rózsaszínre vadászik régóta és sehol nem talál, a múltkor bementem a főutcán lévő Goods Marketba és ott volt még mindből. Gyorsan szóltam is neki! : D

      Törlés
    2. ohh imádom. :D
      pénteken reggel munka előtt be is rohantam megvenni, nehogy megint elkapkodják előlem. :D

      Törlés
  3. Gyönyörű! Én sem jártam még sikerrel, mióta vágyom rá :(

    VálaszTörlés