2014. július 19., szombat

Manikűrvadász 10. forduló

Sziasztok!

Egyszer kerülök olyan helyzetbe, hogy nem tudom leellenőrizni a blogot, hát persze, hogy akkor őrül meg az időzítő. Úgyhogy fogadjátok szeretettel, megkésve a manikűrvadász 10. fordulójára készített körmeimet.


Ezúttal az aktuális házigazdától kellett manikűrt vadásznom, ami részben nehéz munka volt, hiszen Katy rengeteg körmös posztot ír, részben pedig könnyű, hiszen szinte elsőre tudtam, hogy melyik manit fogom elkészíteni.

Erre esett a választásom. Ez a sárga annyira meseszép! Én viszont kicsit át bree-sítettem, a mostanában emlegetett OPI lakkra került csillámos lakk és akril festékkel megfestett virágok.

Remélem tetszik nektek az én verzióm is!

Nézzétek meg a többiek munkáját is!


<!­­ start InLinkz script ­­> <!­­ end InLinkz script ­­>

8 megjegyzés:

  1. Csodás lett a te verziód is :)

    VálaszTörlés
  2. Hűű a tiéd is nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a Te verziód is, és külön pluszpont, hogy Te magad festetted meg a virágokat :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Nekem tetszik. :) Amúgy Katy-nak ezt a manikűrjét én is imádtam! :D

    VálaszTörlés