2014. július 26., szombat

Meglepetés

Sziasztok!

El sem fogjátok hinni, hogy mi történt velem!
Olyan meglepetésben volt részem, hogy még mindig csodálkozok rajta, viszont egyben nagyon örülök neki, azért is, hiszen ebből is látszik, hogy vannak még önzetlen emberek!
Sokatok ismeri Dórit, a Tipegő Zombi blog íróját. Történt egyszer, hogy pár régebbi e-mail váltása után rám írt, hogy lenne valamit, amit elküldene nekem, ugyanis ő soha nem fogja hordani.


Hát ezeket a csodás ékszereket küldte!!
El sem hittem, sőt még most sem hiszem el, hogy vannak ilyen emberek, hogy csak úgy,- úgymond- ismeretlenül küldenek ajándékot.

Itt is szeretném megköszönni neked Dóri ezeket a szépségeket!! : )

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek. Viseld őket egészséggel!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek ezek az ékszerek és illenek is hozzád, nagyon kedves volt Dóritól, hogy megajándékozott velük téged :) Velem is történt már nem egyszer hasonló, hogy úgymond ismeretlenek küldtek nekem ajándékba ezt-azt, és én is teljesen ledöbbentem rajtuk. Úgy látszik még nem halt ki a világból az önzetlenség és a kedvesség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom, hogy illenek hozzám : )) nagyon tetszenek!
      Szerencsére még nem halt ki, de sajnos már nagyon kevés emberben van meg.

      Törlés