2014. július 28., hétfő

The Nom Nom Nom TAG

Sziasztok!

Gondolom találkoztatok már ezzel a TAG-el, én Viktória blogján láttam először és azóta szeretném megcsinálni. : )

1. Mi az, amit senki nem szeret csak te (és fordítva)?
Hát nem tudok olyanról, amit csak én szeretnék. És a kocsonya az, amit csak én nem szeretek a családban. Illetve nem eszek semmilyen vadállatból készült ételt.

2. Mit főzöl a legszívesebben (és túl gyakran)?
Legszívesebben gyümölcslevest szeretek csinálni, illetve tejbegrízt : DD mert azt nagyon szeretem, viszont az nem nagyon számít főzésnek. Túl gyakran csirke mellett csinálok mostanában a diétám miatt.
Persze mivel még itthon élek, ritkábban főzök, mintha külön háztartást vezetnék.

3. Melyik étteremben ennél minden nap?
Hát külön éttermet nem tudok mondani... Sokatoknál láttam shusis éttermet, hát azt én is bírnám, viszont Miskolcon erre nincs lehetőség. Ha a pizzát ehetném hízás nélkül akkor a Hot City pizzériát mondanám. Ha viszont nem, akkor az Update boltban ennék mindig : DD igaz, hogy nem étterem, de van bent pici pult, nekem az elég.

4. Ha egy szendvicset rólad neveznének el, mi lenne a neve és mi lenne benne?
Hát lehetne bree a neve : DD Magvas barna kenyérből készülne, vajkrémmel, pulykamell sonkával, cottage sajttal és sóskával.
Sóska nincs rajta, de azzal a legjobb!!
5. Van valami főzéssel kapcsolatos tipped?
Mindig kóstold meg! Egyszerűen nem értem, hogy lehet úgy főzni, hogy nem kóstolja meg az ember.

6. Mi van a bakancslistádon?
Minél több eszköz sütögetéshez és, hogy olyan piskótát tudjak sütni, mint nagymamám.

7. Melyiket szereted? Saját magad főzni, elmenni valahova enni vagy rendelni?
Mind a hármat : D

8. Van ételallergiád?
Nincsen, viszont a térképnyelvem miatt nemigazán tudok csípőset enni.

9. Minek nem tudsz ellenállni mostanában?
Mivel diétázok, így szinte mindennek muszáj ellenállni. Viszont a mázas fánk, pizza, hambi valami fincsi csoki vagy a keksz bármikor jöhet.
Azt vettem észre, hogy a diéta alatt a legnagyobb problémát a gyümölcsök elkerülése jelenti.

10. Mi a kedvenc desszerted?
Hát nekem igazából bármilyen édesség jöhet : DD Nagyon kevés van, amit nem szeretek.
Viszont a kedvenc süteményem az a háztetőcske.
kép forrása
Ha tetszett a TAG csináljátok meg ti is!
Legyen szép napotok!

3 megjegyzés:

  1. A szendvicsed nagyon guszta, na és ez a desszert! Még soha nem hallottam róla, de nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, azt a szendvicset most betolnám a fejembe, és a fánkok is bármikor jöhetnek. :)
    Ez a háztetőcske meg felkerült a "feltétlenül el kell készíteni" listámra. :D

    VálaszTörlés
  3. Fincsi is az biztos :P próbáljátok ki egyszer a cottage és sóska párost, nagyon jó!
    A süti receptjét pedig ha gondoljátok leírom nektek, a nagymamám verzióját. Tutira jó, milliószor elkészített, én is aszerint csinálom. : )

    VálaszTörlés