2014. augusztus 30., szombat

Göndör haj szeret- nem szeret

Sziasztok!

Néha már írtam a hajamról, volt (lesz is) nem egy hajápoló termékről bejezés és többször megemlítettem már azt, hogy természetes hullámos hajam van. Emlékszek nyolcadikba mentem, amikor állig érőre vágattam az addig hátközépig érő hajam. Egészen addig, ameddig először ki nem szálltam a fodrász székéből, nem is gondoltam, hogy birka lehetek.


Azóta eltelt már pár év és magabiztosan, tapasztalatokkal teli tudok nyilatkozni a témában.
Ha valakinek hullámos haja van, akkor egyre biztosan rájön az évek során: nem fésülködsz, ha csak nem akarsz úgy kinézni, mint egy oroszlán!! A göndör haj úgy szép, ha tincses. Esetleg egy nagyon ritka fogú fésűvel át lehet rajta menni, de a legjobb, ha csak megrázod. A fésüléssel csak egy nagy szálló hatalmas valami lesz a fejeden. Nagy előny ez persze, a reggeli készülődést nagyjából egy hajrázással le is tudjuk, illetve strandolás után is hiperjó a hajunk! : D Lehetünk egyenesek, egyedül az időjárás szólhat közbe. Viszont nekünk soha nem cuppan a fejünkre az egyenes haj, mivel a hullámossága mindig tartást ad neki. Párában, esőben viszont esélyed sincs kiegyenesített hajjal. Illetve meg van ördögi kör esélye: kiegyenesítem -> hajvégápolót rakok rá. A legkisebb nedvességtől is el kezdi felvenni eredeti, hullámos alakját, így kezdheted elölről a kiegyenesítést.

Úgy gondolom, hogy a göndör haj legnagyobb barátja a a diffúzor fejű hajszárító, amivel szép, tincses hajat lehet szárítani. Ezt viszont mindig csak alacsony fokozaton lehet használni, így tovább tart a hajszárítás. Illetve akkor működik igazán jól, ha hajmosás után már nem fésülöd ki a hajad.


Nem egyszerű megtanulni bánni vele és tudni, hogy mikor hogyan tudod kihozni belőle a maximumot, viszont ha egyszer ráérzel az ízére, akkor simán menni fog! : )


Ti tudjátok kezelni a hajatokat?

5 megjegyzés:

  1. göndörhajmindörökké! :D

    http://curly-dora.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. De jó,köszi a tippet a hajszárítóval kapcsolatban,még nem is hallottam róla. Én igazából besokalltam,hogy mindig kusza a hajam esős vagy párás időben,és hogy hiába egyenesítem ki reggel,mire hazaérek elég kócos lesz ..Inkább fogtam,és kiegyenesíttettem a white hairben,de lehet beszerzek egy ilyen hajszárítót :) Kb milyen árban mozog ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én semmi pénzért nem vállalnám a végleges kiegyenesítést : )
      már csak azért sem, mert tudtommal az is "lenő" és hát....csodálatos lehet, ahogy a lenőtt rész már a kisebb párára elkezd megőrülni a többi meg egyenes : D meg lehet tanulni kezelni...mondjuk az tény, hogy esőben és párában legjobb barátunk a hajgumi...
      a mi hajszárítónk már meg van ezer éve, szerintem ugyan olyan áron mozognak az ilyen fejjel is rendelkező szárítók, mint amiknek nincs ilyen feje. vagy max pár ezer forint lehet a különbség.

      Törlés
  3. Én azért nem szoktam felgumizni a hajam,mert szerintem eláll a fülem,és nekem úgy nem tetszik :DDD Ezért vállaltam csak be a WH-ban a hajegyenesítést,bár nem vettem észre,hogy "lenőtt" volna a hajam,még van 1-2 hónapom ezt kitapasztalni :D

    VálaszTörlés