2014. augusztus 31., vasárnap

Házi jeges arcpakolás

Sziasztok!

Szeretek itthon kevergetni mindenfélét, így készítettem el ezt a frissítő arcpakolást is.

Nagyon egyszerű az elkészítése, csak pár dologra lesz szükségünk.
Zöld teára, uborkára, aloe verára és jégkocka tartóra.
Először megfőztem a teát és megvártam míg kihűlt. Aztán lereszeltem az uborkát és az aloe verának kiszedtem az értékes belsejét, ezeket összekevertem. Félig raktam a jégkockatartókat ezzel a péppel, majd felöntöttem teával az egészet.
Miután megfagyott már használhatjuk is!
Az arcunkkal érintkezve rögtön el kezd olvadni, mind a három összetevő jót tesz a bőrnek, a hideg serkenti a vérkeringést és halványítja a szem alatti karikákat.

Ti szoktatok házi praktikákat alkalmazni?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az ötlet, de sajnos a sok itthoni teendők mellet ilyesmire már nem nagyon marad időm :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én se minden nap használom : )
      nyáron megcsináltam 4 kockányit aztán azt elhasználtam, amikor eszembe jutott : )

      Törlés
  2. a zöld tea az egyik kedvenc alapanyagom az eféle csodaszerekhez. imádom! én is szotkam használni hűsítőnek az arcomra, de fogyasztani is szívesen fogyasztom.

    http://curly-dora.blogspot.com

    VálaszTörlés